Khalid Jaafar Pertahan Syiah..!!!









Video ini sebagai contoh..

7 comments:

Anonymous said...

Ni lah muka2 yang nak melanggan pelacur nampak sangat maksiatnya. Tapi dengan berselindung di sebalik nikah mutaah konon, ape kurangnya. Dua kali lima juga. Sudahlah. Syiah memang sesat.

Anonymous said...

Yang nak di peertahankan oleh mereja nie apa agaknya? HAK ASASI KEMANUSIAAN (HAK) atau Hak asasi manusia (HAM). Kalau HAM tu memang patut sangatlah sebab HAM tu maknanya daging Babi....dah kenalah tu,,dengan pejuangan yang songsang tu.

Bengkang said...

Freedom of concious kepala Bana apa!!!!Satu pendapat yg bongong.Ini mamat kalau kasi dia memerintah negara,TPM dia lantik Ayah Pin,menteri undang2 dia bagi kat Bong Kahar yg mengaku nabi akhir zaman.Hai si Khalid Jaafar,kau gubal satu undang2 agar bini kau boleh kawin 4..........tu baru Freedom of concious.Salah satu laki dia......ni aku, biaq aku kongsi dia dengan kau.Cakap serupa kahak tuiii.........phuitttt111111111111

Anonymous said...

Mampoih dah ! kalu lagu tuuu!

Anonymous said...

Kalau benarlah mempertahankan hak asasi versi Khalid Jaafar Syiah ini adil dan menguntungkan serta tak hipokrit.....aku nak tanya, jangan suruh anak bini ikut cakap ko khalid...sebab itu hak mereka untuk lawan kamu Khalid, kalau anak nak makan aiskrim pagi, petang siang malam 5 kali sehari ko jangan larang. Kalau anak tak nak pergi sekolah ko jangan larang, kalau anak ko tak nak gosok gigi seminggu ko jangan paksa dia gosok gigi. Kalau bini ko nak pergi cari jantan lain ko jangan tanya dan larang. Itulah Hak asasi versi yang ko kata tu. Sebab versi Islam kebebasan ada batas dan adalah yang terbaik apabila ia melarang ia adalah larangan yang terbaik untuk umat manusia dan kalau ia dibenarkan maka kebenaran itu adalah yang terbaik walaupun nampak seperti merugikan sesetengah pihak. Kerana Allah yang mencipta manusia maka Dia Maha Mengetahui.

Anonymous said...

Dah sah syiah tu sesat masih nak pertahankan lagi..atau memang dia pun syiah....!

Ghuraba' Of Perak said...

Apabila si RUWAIBIDHOH mula berbicara, maka merbahaya pasti mendatang..berwaspadalah !

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive