GEMPAR - SU AKHBAR TOK GURU PENIPU.....????


Malam semalam Tok Guru telah dikejarkankan ke hospital dengan di bawa oleh ambulan. Puncanya Tok Guru telah mengalami sesak nafas. Dengan keadaan beliau yang tidak berapa sihat kebelakangan ini Tok Guru telah dimasukkan ke unit jagaan rapi.

Penyakit yang dialami beliau telah di alami sejak Tok Guru berada di Tanah suci mekah lagi. Baru-baru ini Tok guru telah menunaikan haji dan beliau tidak kesampaian untuk menghabiskan haji dan perlu membayar DAM.
  
Setiausaha Akhbar Tok Guru telah menipu bahawa TOK GURU telah sembuh dan menyatakan beliau hanya sakit biasa. Dengan penipuan itu tok guru dapat mengekalkan kedudukan beliau sebagai M.B kelantan yang kini semakin goyang selepas kekalahan di GALAS dan campurtangan beliau dalam pelantikan Sultan Kelantan yang menjadi bualan mulut orang ramai sekarang ini.


Mungkinkah TOK GURU mengikut jejak langkah SAIFUL ketika disana??????

Post By......MAN LAKSA

2 comments:

Anonymous said...

BLOG SDR telah dilink ke http://anginria.blogspot.com, muka kepada halam melayurayadaily. kiranya sdr ada ruang mohon pautan dilaman sdr. Terima kasih salam perjuangan dari saya.

Cencaluk said...

Diharap TGNA dapat bertaubat sebelum menghembuskan nafas terakhir adalah merugikan sekiranya beliau meninggal dalam keadaan yang masih tidak mahu menerima bahawa beliau telah jauh menyimpang dari ajaran Nabi Muhammad (S.A.W).

Walaupun saya tidak menyenangi beliau tetapi sekurang-kurangnya tidak sampai ingin melihat beliau meninggak dalam kegelapan.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive