SAIFUDDIN NASUTION MEMBERI AMARAN......!!!!!



 Penasihat Undang-undang Umno Datuk Mohd Hafarizam Harun menyarankan agar Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) diguna pakai dalam isu berhubung kenyataan Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail mengenai “ketuanan Melayu” semasa Kongres Nasional PKR hujung bulan lalu.
Setiausaha Agung PKR memberi Amaran....."Umno dan Perkasa jangan lagi cuba memfitnah parti itu dan Pakatan Rakyat dalam polemik terbaru berkaitan dengan “Ketuanan Melayu".

Pada minggu lepas kenyataan yang dikeluarkan oleh oleh Perkasa tehadap Wan Azizah yang mengatakan beliau Pelacur Politik. Disebabkan kenyataan Perkasa itu Saifuddin Nasution telah memberi amaran kepada Umno dan Perkasa, seperti tertera diatas...


Kalau Wan Azizah mahu membela orang melayu mengapa beliau mempertikaikan tentang Ketuanan Melayu dan hapuskan Ketuanan Melayu adakah itu dikatakan membela nasib melayu? dan Anwar Ibrahim menghina Ketuanan Melayu mengatakan "KETUANAN MELAYU KEPALA HOTAK" sungguh biadap kenyataan tersebut dan memutarbelitkan pemikiran orang melayu.



Perkasa telah menyenaraikan Pelembagaan 152 & 153 pada sidang media yang dibuat pada minggu lepas. Ketua Wira Perkasa mempertahankan Ketuanan Melayu dan memberi peringatan kepada pemimpin-pemimpin PKR bahawa kejayaan yang di capai oleh mereka datangnya dari orang-orang melayu juga.

Post By....MAN LAKSA




2 comments:

Azizan Yaakob said...

blog sdr telah dipautkan ke http://anginria.blogspot.com tq

Malay Delima said...

T.Q

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive