KHALID IBRAHIM TAKUT DENGAN SLOGAN 1 MALAYSIA....!!!!

Slogan 1MALAYSA yang di perkenalkan oleh Dato'Sri Najib Tun Razak telah diangkat oleh beliau semenjak menjadi Perdana Menteri dan diterima oleh semua masyarakat tidak mengira kaum, agama, bangsa dan budaya.

Kini selogan itu telah menjadi satu trademark kepada semua rakyat Malaysia dan mereka semua memahami apa itu 1MALAYSIA.


Di Selangor selogan itu diharamkan oleh kerajaan negeri kerana BN telah memesongkan masyarat disitu dan mengatakan slogan itu dalah slogan Barisan Nasional (BN). Kalau slogan itu slogan BN siapakah yang telah yang telah membawa 1MALAYSIA dan siapa pula PM MALAYSIA? adkah Anwar Ibrahim PM MALAYSIA?

Ini bermakna kerajaan Selangor tidak menyokong kerjaan pusat. Manakala dimana-mana premis di Selangor yang membawa slogan itu atau logo 1MALAYSIA tidak dibenarkan di gerai-gerai atau premis-premis mereka.



Tindakan kerajaan Negeri Selangor menyekat dana untuk menjalankan program-program yang berunsurkan 1MALAYSIA adalah satu tindakan yang amat sensitf . Perkara sebegini sepatutnya tidak boleh berlaku ia bermakna kerajaan Selangor tidak ada semangat untuk memajukan negeri tersebut dari segi masyarakatnya.



Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor Faekah Husin mengatakan di sebabkan slogan itu ketua pembangkang Anwar Ibrahim tidak dapat memasuki Dewan Rakyat selama enam bulan. Beliau telah menyalahkan slogan tersebut dimana slogan tersebut telah dibawa kedalam Dewan Rakyat, tidak ada kenamengena dengan Dewan Rakyat, Bukankah didalm Dewan Rakyat itu penuh dengan Rakyat yang berbilag kaum dan mereka juga pemimpin rakyak yang berbilag kaum dan dialam Dewan Rakyat semuanya orang Malaysia adakah ornag asing didalam Dewan rakyat....?????

Ini bermakna Setiausaha M.B selangor itu tidak faham dengan Konsep 1MALAYSIA yang telah dibawa oleh  Pedana Menteri Dato'Sri Najib Tun Razak.

Post By.....MAN LAKSA

5 comments:

Jeepers Creepers said...

perempuan ni meroyan pasal dah menopaus kot..xpun anwar x berkenan kat dia. tu pasal dia cuba dok backup anwar..mana tahu diangkat jadi peneman anugerah tuhan hahahaha

Mordecai Kucai said...

Betul juga. Alik depan lain lain tapi alik belakang sama jer. Stor al-kunyittttt. Asal kan stor kunyit Nuar ok.

Kalau tu pun tak da... semua hidupan kalau di bariskan belakangnya khas stor al-kunyit. Anuar lebih banyak pilihan dari majoriti kita semua hehehe.

Macam kes di negeri serambi Mekah. Mati kambing tu mamat tu lutu belakang.

Khalid dah naik taraf setannya. Bukan kata Al-Quran. Apa apa yang lain pun dia takut.

Paling dia tak takut ialah wang. Pandai betul dia belanja lebih dari kita semua. Juta juta tu hutang dia hehehehe

KerisKontot said...

UMNO Meroyan logo yahudi APCO 1Malaysia diharamkan di Selangor...


Ikut kitalah negeri kita perintah. Tak cukup ke pasang logo 1Malaysia negeri BN?

Tapi nak ingatkan puak2 UMNO... logo 1Malaysia ni tak membawa anda ke syurga pun..tapi mungkin bawa ke neraka. Ya lah kerana mempertahankan logo 1Malaysia sampai mencaci dan menfitnah orang..tak ke bodoh orang UMNO nih

Malay Delima said...

Takapa Tok Guru ada boleh jumpa allah untuk masuk syurga....

saka kita said...

blog anda telah saya link kan dengan blog saya.
terima kasih kerana link kan balog sya pada blog anda........

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive