ADA DOCTOR SAKIT PUAN DALAM PARTI PKR......!!!


Senarai nama yang Anwar pilih memegang jawatan ada diantaranya tidak dikenali dan ada diantara mereka tidak pernah berpolitik.

Ada satu nama ni yang diletak oleh Anwar memegang jawatan sebagai  Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan iaitu Dr Idris Ahmad, beliau merupakan seorang pakar skit puan dihospital swasta dan ada klinik sendiri di Taman Tun Dr Ismail beliau juga merupakan kawan lama Anwar.

Mesti Anwar ada sebab mengapa beliau melantik Dr Ismail, sedangkan Dr Ismail ini tidak pernah berpolitik.
Selain itu, ada juga nama Dr Idris Ahmad, yang jadi Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan, beliau seorang pakar sakit puan di hospital swasta dan ada klinik sendiri di Taman Tun Dr Ismail dan juga kawan lama Anwar.

Apa sebenarnya perancangan Anwar sampaikan Dr sakit puan pun ada di dalam parti PKR. Sememangnya Anwar ini mahu orang yang bleh di kontrol dan dengar cakap dan senang sikit kalau anwar hendak melakukan l***t, kalau orang yang kena liwat tu sakit ke tak payah jumper doctor, dalam parti PKR sudah ada doctor sakit puan dan senang sikit nak hilangkan bukti.


Post By....MAN LAKSA

1 comments:

Anonymous said...

Jika anda telah disahkan mempunyai fibroid,cyst dan dinasihatkan membuat pembedahan..makanlah SALAMON selama 1-2 minggu. Selepas itu buatlah pemeriksaan semula di klinik.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive