ANWAR GERSANG NAK BERDEBAT......!!!!!


Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim telah mengaburi mata rakyat dengan pelnagai alasan dan penipuan yang telah dilemparkan oleh beliau. Seperti janji 16 September ada lah pembohongan yang besar dan perbuatan khianat beliau.

Kini Anwar mencabar berdebat pula dengan Dati'Sri Najib, sebelum Anwar Hadi Awang yang mengajak berdebat. Macam-macam mereka ini mahu mengaburi mata rakyat dengan membangkitkan isu ekonomi negara yang dulunya Anwar pernah memegang jawatan Menteri Keuwangan selama 8Thn.


Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) PKR Senator Ezam Mohd Noor telah mengingatkan kepada Dato'Sri Najib supaya mengendahkan cabaran daripada Ketua Umum PKR itu. Ezam mengatakan tentang pembohongan yang yang dibuat di Selangor dengan berjanji membawa pelaburan Arab yang melabur bebilion ringgit walaupun selepas dilantik Penasihat Ekonomi Selangor, tetapi janji itu tidak ditunaikan.

Ezam mengingatkan "Perdana Menteri dan seluruh negra jangan melayan cabaran seorang pemimpin yang mempunyai banyak masaalah seperti ini". KLIK DISINI

Post By......MAN LAKSA

3 comments:

Truth prevails said...

Al-Jub nih..alaaa layan dia ajak debat dgn PM? Baik xpayah, buat ngabehkan air ludah aje, bukan di atau apa, canang tin kosong buat fitnah dan kelentong boleh lah Al-Jub nih tapi kalau nak sgt berdebat baik aje ko ajak Saiful Bukhari berdebat tentang kes liwat punkoq ko tuh Al-Jub, aku rase itu lebih afdhal sebab ko lainlah banyak masa untuk mende2 tak berfaedah nih sebab PM tuh banyak mende yang dia fikirkan utk agama, bangsa dan negara..ukan mcm ko yg tau pukul gendang kosong cam ko canang seantero dunia ttg 16sept tanpa rasa malu atau bersalah bila satu dunia tau kau kaki kapor..kalau Raj Kapoor ok jugak femes sebab berlakun tapi ko???

Udah2le tuh Al-Jub oiii..penatlah tgk pernagai kau yang brengset nih asyik nak tunjuk ko tuh yg terer poodahhhh, pas pun setakat degree sastera kelas tiga ada hati mau debat fasal ekonomi...

Anak Jawa said...

Salam perjuangan,

mohon link kan blog saya pada blog anda. saya sudah follow dan link blog anda. tq.

bersama hapuskan ANwar yang pengkhianat !!!

Suara Lensa said...

kah kah kah
sapa dia ni mau debat debat la pulak ?
eceh nk berlagak pandai la pulak ?
pandai sgt smpai nk pangil IMF
Pak Jib, abaikan salakan mcm ni. buang masa je.
bak mai pimjam ayat Truth prevails la jap,

"kalau nak sgt berdebat baik aje ko ajak Saiful Bukhari berdebat tentang kes liwat punkoq ko tuh Al-Jub"

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive