KARPAL DAN KIT SIANG HENDAK HAPUSKAN PERLEMBAGAAN....!!!!


Rakyat digesa supaya menilai Karpal Singh dan Kit Siang supaya tidak termakan dengan kata2 dan tingkahlaku mereka berdua ini. Kononya mereka ini berniat baik untuk mengembalikan kuasa raja-raja melayu.

Pengerusi DAP Karpal Singh dan Penasihat nya Kit Siang sememangnya mereka ini adalah penentang terbesar kuasa raja-raja melayu dan orang melayu. Disebabkan mereka berbuat begitu kerana mereka ini telah terdesak untuk menarik kembali kepercayaan kepada DAP, mereka sengaja menggunakan raja-raja untuk dipolitikan.

Walaupun Karpal adalah peguam yang sekarang ini menguruskan kes liwat Anwar, tidak bermakna pengerusi DAP itu boleh membuat sesuka hati untuk meminda Pelembagaan Negeri Selangor. Karpal tidak ada hak  mahu pun Kit Siang.


Mereka berdua ini mahu mengawal Khalid Gagap pula seperti mana yang mereka buat kepada Anwar Ibrahim. Selama ini mereka adalah dalang semua masaalah yang timbul termasuklah kesl liwat Anwar sepertimana yang kita tahu Karpal lah orang yang mendesak Tun Mahathir supaya menyumbat Anwar kepenjara semasa Anwar memegang jawatan TPM pda tahun 1997.

Pergerakan mereka berdua ini tidak dapat dikesan oleh kerana mereka menjadikan Anwar sebagai perantaraan antara mereka dan rakyat. "Anwar menjadi boneka yang sudah bertuankan DAP".

''Sehingga rakyat dibohongi dengan kenyataan konon tuanku bertitah bahawa 'tuanku tiada kuasa menerima atau menolak pelantikan itu', menggunakan titah tuanku yang diputar belit dan dibohongi itu, maka mereka mencanang ke seluruh negara bahawa 'kami mahu mengembalikan kuasa sultan'.


Mereka ini telah menarik Tuan Ku Raja Selangor dalm mempolitikan kedudukan Tuan Ku sebagai Raja Negeri Selangor. "Mereka telah derhaka kepada Tuan Ku"



Post By....MAN LAKSA

3 comments:

Mordecai Kucai said...

Di Perancis boleh lah satu Raja saja. Disini muak di buatnya hehehe. Ramai raja yang perlu di lepasi. Silap silap terbang nyawa sebab tak sempat.

Pulak si Nuar manjang tertinggal bas saja sejak zaman Mahathir. Kalau sekali sebelum kena buang dia lawan pemilihan UMNO. Pasti menang masa tu tapi sebab tak percaya diri dan mengong ni lah jadinya. Ni nak agenda lagi besar. Menghilangkan perlembagaan di samping menjadi penderhaka kepada raja raja. Poorah!

Seperti mamat yang bunuh jutawan tu. Sorang boleh lah dia bakar orang tak dapat kesan. 4 orang? Kantoi.

Wake UP! said...

Komunis ni bila dia tau undang-undang. Mulalah cari jalan nak manipulasikan undang-undang.

Penditakainsingkat said...

Salam perjuangan,
mohon link ke blog tuan.
T Kasih

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive