SAKSI ADUN SELISING JUNJUG AL-QURAN....!!!


Lagi saksi Adun Selising membuat pengakuan dengan menjunjung al-quran untuk membuktikan bahawa Adun Selising itu sememangnya membuat maksiat tetapi Adun tersebut tidak membuat pengakuan atau pun membuat laporan polis mengenai tuduhan yang dibuat bermakna pekara tersebut adalah benar.

Kumpulan Nadi Rakyang yang telah bongkarkan pekara tersebut telah mengeluarkan beberapa video pengakuan tentang adun selising dan mereka sendiri yang telah pergi ke Kelantan dan bertemu bersama saksi tersebut dan mengeluarkan segala bukti yang ada, sehinggakan Kumpulan Nadi Rakyat mendapat ugutan bunuh daripa Adun tersebut.

Kes liwat tersebut bukan lah rekaan semata2 ataw pun fitnah ini adalah bukti yang betul kalw ia bukti yang salah mengapa Adun tersebut tidak membuat laporan polis?





1 comments:

santauangin said...

Tidak guna apa pun sebanyak mana saksi yg buat angkat sumpah memang ADUN ini akan buat tak peduli. Melainkan tuan tubuh yg di ngentot oleh ADUN ini membuat pengakuan terbuka barulah ADUN ini tak dapat nak buat apa apa. Persoalan nya adakah empunya tubuh itu hendak berterus terang. Setahu aku cerita ini pun telah di ketahui oleh si suami. Maka tak ada salahnya untuk empunya tubuh memperbetulkan kesalahan nya daripada terus terusan menjadi perbualan masyarakat ini.

Kalau empunya tubuh pun tak mahu berbuat sedemikian maka tunggulah petunjuk dari Yang Maha Berkuasa. Lambat atau cepat akan terkeluar juga.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive