PAS KERDAU BERCAKAP TENTANG KIAMAT DENGAN DAP....!!!

Man Laksa ada membaca Blog Gelombang Rakyat yang menceritakan tentang dajal, yang diketahui Pas telah menceritakan tentang dajal kepada DAP dan kepercayaan tentang islam, yang menyedihkan apa bila DAP mendegar Pas bercakap begitu mereka sungguh gembira...

DAP meminta kepastian kepada PAS samada benarkah mengikut kepercayaan Islam bahawa akan muncul DAJAL di bumi 1 hari nanti cuba memerintah Dunia dengan menghasut orang Islam menentang Allah dan bersama2 makhluk tersebut menentang Islam. PAS tidak menafikan perkara tersebut. Puak DAP selepas menyoal kepada PAS, jika benar berlaku hal sedemikian, pada ketika itu, PAS pada ketika itu hendak menyokong Kerajaan UMNO ataupun DAJAL.?

PAS dengan bongkak menjawab, "Hahahahaha, aku kalau boleh nak berdoa sekarang mintak tolong DAJJAL muncul dan bantu kita musnahkan UMNO. Aku tak tahulah, jijik bila nak kerjasama dengan UMNO. Sampaikan hati aku cakap DAJJAL ni 10 kali lebih baik dari UMNO. Baik aku ikut DAJJAL."

Jawapan salah seorang puak PAS tersebut disusuli dengan gelak ketawa rakan2 yang lain. Melayu CinDia melihat puak DAP turut gelak akant tetapi salah seorang dari mereka garu kepala terpinga2 dengan jawapan tersebut. Sampai ke tahap macam tu sekali PAS membenci UMNO. Malu, sedih, marah semuanya ada dengan sikap buruk PAS di hadapan penyokong sebuah parti yang akan menghancurkan mereka.

Inilah dakwah PAS rupa2 nya. Mencipta fatwa palsu untuk menjatuhkan UMNO. Bayangkanlah jika ini pengakuan PAS di hadapan sekumpulan bukan Islam, bahawa mereka tidak sesekali bersama UMNO. Sehinggakan rela bersekongkol dengan DAJAL jika ianya senjata utama untuk memusnahkan UMNO. Begitu kemaruk hendakkan kuasa. Walaupun pada ketika itu Hari Kiamat di hujung nyawa sahaja pada ketika itu.-Gelombang Rakyat..

2 comments:

TESLAMARIN said...

BRO MAU CEDOK SKIT DARI ARTIKEL NI, BACKLINK FOR SURE.THANKS

TESLAMARIN said...

mohon link ngan blog tuan,

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive