Aksi Gairah Anwar Raja Porno!!!!


Ternyata kehadiran video klip seks itu telah meletupkan negara hingga heboh diperkatakan pelbagai pihak dengan pelbagai teori dan pendapat.Jelasnya ada pelbagai kemungkinan kemunculan video klip itu di tengah kehangatan rakyat mempersoalkan tindakan Anwar yang terus berdolak dalih dari memberikan sample DNA dalam kes liwatnya.

Klip video tersebut ditayangkan untuk tontonan pihak media pagi ini di hotel Seri Carcosa Negara di ibunegara. Wartawan menonton video selama 20 minit itu secara bergilir mengikut kumpulan dan menurut mereka 90% pelakon didalam rakaman tersebut adalah Anwar Ibrahim.

 Menurut satu sumber, klip lebih jelas daripada rakaman video presiden MCA Dr Chua Soi Lek yang juga dirakam melakukan hubungan seks dengan seorang wanita di sebuah hotel di Batu Pahat dan diedarkan sekitar Disember 2007.

Tayangan video itu menunjukkan Anwar  memasuki sebuah bilik dimana seorang wanita cina telah berada di dalamnya.Aksi pertama yang dilakukan perempuan itu ialah blow job sehingga lelaki tersebut terpancut dalam mulutnya.

Kemudian perempuan itu bangun untuk mencuci mulutnya, selepas beberapa minit mereka sambung pula dengan aksi seks biasa dengan beberapa jenis posisi. Hasil dari itu sekali lagi lelaki tersebut terpancut.

Setelah berhempas pulas,Anwar telah pergi ke Hotel di KL yang menawarkan perkhidmatan seks dan Spa. Selepas melakukan aksi-aksi hebat seperti memancut dalam mulut wanita Cina tersebut dan membuat beberapa aksi hebat sebelum pancut kali kedua.

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive