S. Sivarasa Mahu Ganti anwar Ibrahim??


 Hakim Datuk Mohamed Zabidin Mohd Diah akan membuat keputusan keatas permohonan pihak pendakwa agar Datuk Seri Anwar Ibrahim serah sampel DNA untuk kes liwatnya Rabu ini .

S. Sivarasa Ahli Parlimen Subang mengutuk tindakan Umno yang membuat demo desakan keatas anak guamnya supaya menyerahkan DNA dan beliau bekata kepada TV Selangor yang Umno ini adalah hanya untuk melengkapkan cubaan pihak berkuasa mengguna bukti reka cipta untuk mensabitkan ketua umum PKR itu.

“Bagi saya demo-demo yang dibuat oleh pihak Umno jelas berniat jahat dan dibuat bagi mengelirukan rakyat sebab bagi saya ini menunjukkan mereka kurang faham mengenai isu sebenar dalam kes ini.
 
Kalau saya Datuk Seri Anwar, tentunya saya pun mengambil pendirian kenapa saya harus memberikan sampel untuk melengkapkan sesuatu keputusan yang saya tahu memang dipalsukan,' kata Sivarasa.

Sivarasa talah mengatakan  bahawa DNA sebelum ini telah direka dan beliau sama sekali tida mempercayai perundangan di negara ini.

Sebab itu kita menolak sama sekali desakan mana-mana pihak untuk meminta Datuk Seri Anwar untuk memberikan DNA sebab isu pokok dalam kes ini adalah sampel DNA telah direka.

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive