Pas Sudah Keluarkan Pengundi Hantu....!!!!


"Jom Mengundi" itulah sambutan yang dikeluarkan oleh Pas untuk menarik pengundi di Merlimau. Memandangkan calon yang dikatakan itu adalah seorang yang begitu prihatin mengapa beliau masih tidak disenangi oleh pihak keluarganya.?

Yuhaizad dikatan telah menipu oleh Bapa Saudara Tiri nya disebabkan duit. Duit owh duit dimana kau duit, tidak cukupkah apa yang diberikan tuhan. Sanaggup Yuhaizad mengatakan kepada bapa saudara nya itu tidak memberikan duit pinjaman kepada isteri beliau dan canag kepada orang kampung.

Sudahlah menumpang di rumah kerajaan masih lagi berperangi sperti itu.Sampai sekarang Yuhaizad masih tiada kerja dan di tanggung oleh iseri beliau dengan duit kerajaan.



3 comments:

blogenstarz said...

Muka tak tahu malu !
PEMALAS !

AzieYassin (Raveneye) said...

yo bro,
geli la tgk gambar camni.
delete please...
gambar tu menggambarkan keperibadian orang tau.
so, tolong la buang gambar ni.
nak baca post pun tak lalu...

Anonymous said...

Hukuman Liwat : Berliwat ialah melakukan wati ke dalam lubang yang di punggung (dubur). Menurut Imam Malik, Imam Al-Syafi’e dan Imam Ahmad serta Abu Yusuf dan Al-Syaibani bahawa berwati pada dubur sama ada pada lelaki atau perempuan adalah diharamkan sama seperti berwati ke dalam faraj atau berzina dan orang yang didapati bersalah kerana melakukannya boleh dikenakan hukuman hudud Allah s.w.t. tidak membezakan di antara zina dengan liwat
Firman Allah :

Maksusnya : Sesungguhnya kamu telah melakukan perkara yang keji (liwat)

Firman-Nya lagi :

Maksudnya : Sesungguhnya kamu melakukan ke atas lelaki dengan syahwat selain daripada perempuan-perempuan yang dibenarkan.

Firman-Nya lagi :

Maksudnya : Dan mereka (perempuan-perempuan) yang melakukan kejahatan daripada perempuan-perempuan kamu.

Dalam ayat di atas Allah menyebutkan bahawa berwati pada dubur dan berwati ke dalam qubul juga Al-Asy’ari menerangkan bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud.

Jika seorang lelaki melakukan (wati) ke atas lelaki maka kedua-duanya adalah berzina dan jika perempuan sama perempuan melakukan (wati) maka kedua-duanya juga berzina.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive