Tulang Belakang Anwar Ibrahim Bermasalah Lagi Dan Batang Tak Naik Lagi!!!!


 Anwar Ibrahim telah membatalkan programnya di Pulau Pinang bersama  bekas Presiden ABIM Dr Siddiq Fadhil dan Dr Muhamad Nur Manuty, yang juga Ketua Penerangan PKR di Pulau Pinang.Anwar Ibrahim telah memohon maaf di dalam twitter kerana tidak dapat hadir. 


Yang meghairankan di Malaysiakini melaporkan Anwar terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur kerana sakit tulang belakangnya berulang.Klik di sini tetapi didalam twitter dia diminta berehat.

 “Saya diminta berehat hari ini”, kata Anwar tanpa menyebut siapakah yang memintanya dan atas alasan apa beliau diminta berehat.


Dalam satu lagi twitter yang di hantar seolah2 ada pekara yang mahu di rahsiakan oleh Anwar Ibrahim Man sendiri baca pon tidak memahami.


Apa sebenarnya yang mahu dikatakan oleh Anwar.?? Beliau sakit tulang belakang tetapi masih boleh mengikuti program mengikut jadual, benarkah beliau sakit tulang belakang dan terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur serta terpaksa membatalkan program maqasid syariah di Pulau Pinang ?

Apakah ini bermaksud Anwar dinasihatkan tidak hadir dalam program berbentuk agama ekoran isu skandal video seks ?

1 comments:

Melayu Raya said...

betui tu banyak sangat autanya!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive