AMK Akan Mengamok Di Pejabat Utusan!!!


Prgrm Anjuran AMK MALAYSIA. Ketua Amk Malaysia Shamsul Iskandar Md Akin akan ketuai ' Himpunan Suara Keadilan Angkatan Muda Tolak Fitnah Politik akhbar Utusan 1Malaysia - Sokong Suara Keadilan'. Jumaat 20 Mei jam 2.30ptg Depan Pjbt Utusan Malaysia Jln Chan Sow Lin KL Pudu.

Utusan Malaysia mempunyai sejarah yang panjang dan seluruh rakyat tanpa mengira bangsa mengetahui tentang perjuangan akhbar itu dalam menuntut kemerdekaan dan memperjuangkan kepentingan rakyat. Selain banyak menyokong usaha memajukan negara, Utusan Malaysia juga adalah lidah penyampai hasrat orang Melayu dan juga rakyat Malaysia keseluruhannya.


Kita sudah BERTEKAD DGN IKRAR MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH.GENGGAM BARA API BIAR SAMPAI JADI ARANG.. AYOH KELUAR AHLI PERKASA, WP DAN SGOR, KELUAR RAMAI RAMAI PD 2OHB MEI JUMAAT JAM 2.3Optg (selepas solat jumaat) DI JALAN CHOW SOW LIM, 500 ela dari Pejabat UTUSAN MALAYSIA..Angkatan Muda Keadilan Mahu Ganyang UTUSAN..Ini puak2 barua yg jadi alat DAP dan kumpulan boneka Anwar. Mereka nak datang utk tunjuk perasaan thdap Utusan. Satu Usaha Biadap. UTUSAN MILIK MELAYU, SUARA MELAYU DAN SATU2NYA MEDIA YG BELA MELAYU. AYOH KORBAN SEDIKIT MASA DEMI PERJUANGAN. PERHIMPUNAN KITA AMAN, ELAK PROVOKASI DAN JAGA UNDANG2 NEGARA. KITA BERHIMPUN HANYA UTK MEMPERTAHANKAN UNDANG2. ALLAHU AKBAR! ~IRWAN FAHMI, KETUA WIRA PUSAT - Papa Gomo



18 comments:

Anonymous said...

AMK ni tahu amok dia je. Amok majoriti yang diam ni dia belum tahu lagi!!!

Aku sendiri setakat ini masih bersabar. Tapi tahap kesabaran Melayu jangan dicabar.

Anonymous said...

setakat bersabar x guna bro..tunjuk kan jer kat dia orang 2 esok...x guna nak type kat dalam ni..

Bekas keadilan 1998 said...

Aku dah ambik cuti rehat . Malam ni aku gerak ke KL. Insyallah aku kan turut serta pertahankan utusan malaysia .. akhbar wadah perjuangan melayu. Boleh belah dgn Suara Keadilan ( akhbar ni lebih banyak fitnah dri realiti) akhbar keadilan lebih sesuai utk puak PKR yg pencacai anwar dn org melayu yg lupa diri kerana kemaruk nk kuasa. Kalau AMK amuk .. kita amuk juga tapi amukan berheMAH. kEPADa AMK kau org tk suka UTUSAN MALAYSIA jgn baca,jgn beli dan jgn tengok habis cerita. TAPI jika kau org gugat hak melayu ada melayu lain yg akan ganyang kang lu org .. Begang betul aku,, geragn dgn melayu musang berbulu ayam ..

Anonymous said...

Syabas anak Melayu, mari kita pertahankan satu satunya akhbar yang memperjuangkan agenda Melayu dan Islam. Kita sama sama perangi pengkhianat2 dari PKR dan DAP ini yang ingin meruntuhkan kedaulatan Melayu di Tanah Melayu tercinta ini.

Anonymous said...

lim kit siang serta anaknya lim guan eng akan senyum lebar melihat melayu bertembung melayu...itu pun melayu tak nampak lg...ANWAR IBRAHIM, LU BETUL-BETUL ANAK HARAMJADAH! DISEBABKAN ENGKAU LAH MELAYU HARI INI MAKIN BERPECAH!

SueC4 said...

Seligi dan tutuh cukup cukup AMK tu..dasar melayu lupa diri..muak, meluat,lebih elok AMK serang suratkhabar rasis dulu..dengan utusan berani lah ... mengamuk dengan akhbar cina / tamil..baru terkedu penakut..diorang ni belum bertemu buku dengan ruas..sesiapa yang nak gugut harta benda melayu langkah mayat kami dulu..rasis masis peduli hapa janji bumi melayu tidak tergadai..

Anonymous said...

kampung baru dah bersedia, kita lanyak puak2 bangsat AMK hidup2!!!!!

Anonymous said...

Betul tu, Melayu dengan Melayu nak berentam, x ke bodoh..tu...akhbar punya pasai orang melayu kelam-kabut..ni mesti ada dallang-dallang jahanam kat luar sana yang busuk hati. Takbir....

Anonymous said...

celaka betul budak2 amk ni!...

Anonymous said...

amuk jangan tak amuk, aku rasalah kalau sam ketot tu tengok perkasa gagah maunya jadi kementot dia.

Anonymous said...

semasa hang pa dua dok mengamuk tu jangan lupa panggil sekali suruhanjaya hak asasi manusia, minta-mintalah polis dok diam sat, kita nak tengok apabila dua hak asasi berlaga mana satu hak asasi nak dipertahankan.

Anonymous said...

turun jangan tak turun , targetkan sam ketot dapat kepalanya yang lain mesti cabut kalau tunggu kita ganyang dengan penangan melayu sejati...orang penang tak dak yang nak turun ka?...

Anonymous said...

KAMI DARI REMBAU DAH SEDIA.YA ZALJALALI WAL IKROM.BIAR PUTIH TULANG JANGAN PUTEH MATA.YA HAYYU YA QOYYUM ,BIROHMATIKA AS TAGHISU.PENANGAN MAUT DARI ADAT PEPATIH UNTUK MUSUH ALLAH .

Anonymous said...

salam perjuangan dr aloq staq...

jangan berbalah kita sesama Islam.musuh ketawa di luar gelanggang.briged bsedia mnurun bakti.jika musuh memalu gendang,,,

Anonymous said...

melaYU MELAYU MELAYU BANGSAKU..BANGUNLAH MENENTANG PENJENAYAH ANWAR DAN KONCO KONCONYA. AYUH..AKU DARI PERSATUAN SENI SILAT GAYUNG. KAMI ADALAH PEMBELA BANGSA. MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH. AKU AKAN PERTAHANKAN HAK MELAYU DENGAN DARAH DAN AIR MATA. INSYAALLAH SAM KETOT, LANGKAH MAYAT KETURUNAN KAMI DATUK GAYUNG DARI MELAYU BUGIS SEBELUM ENGKAU NAK HAPUSKAN UTUSAN MELAYU.

Anonymous said...

aku orang pertama akan penampar muka sam ketot andainya dia berani melangkah garisan. bangun melayu semua, enough is enough. cukup sudah sianwar dan barua bermata satunya memporakperandakan bangsa melayu. anak haram dari keluarga puaka ini sudah melampau.
WAHAI ANWAR CELAKA, KALAU BERANI ENGKAU JUGA DIPERSILAKAN DATANG SUPAYA KAMI DAPAT RAMAI RAMAI MELONDEHKAN KAMU SUPAYA MANUSIA TAU SUSUK TUBUH DAN BELALAI YANG MAU KAU SEMBUNYIKAN.

Anonymous said...

bangsat orang melayu nak bergaduh sesama sendiri...DAP tepuk tangan apa bila orang melayu bergaduh semsama sendiri bergelak ketawa DAP melihat di kaca TV nanti...sedar lah wahai anak bangsa ku...kita bukan di bulan mei 1969 bertempur dengan orang cina tetapi di bulan mei 2011 bertempr dengan kaum sendiri...biar kita bergaduh menggunakan akan akal fikiran jngan biar setitik darah pon yang mengalir membasahi bumi sendiri...yang datang dari jauh biarkan dtg dengan selamat dan balik dengan selamat...sama2 lah kita membantu saudara kita...kalaw x boleh jugak pandai2 lah selesaikan....

Anonymous said...

Utusan Melayu jangan lupa pasang screen mega tayangkan video sianu untuk tatapan ahli amk yang belum menyaksikan video tu.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive