DAP Terus Menguasai PAS Untuk Membru Orang Melayu!!!!!!



DAP terus bermain dengan taktik kotor untuk melebarkan lagi jurang perpecahan kaum.

...Bagaimanapun, baru-baru ini atas TITAH PERINTAH Janice Lee, gerai-gerai Melayu yang dibina di sekitar hentian bas lama dengan peruntukan kerajaan, telah dirobohkan. Alasan yang diberikan ialah, gerai-gerai tersebut dipindahkan kerana mengganggu lalu lintas, walhal yang menyebabkan kesesakan ialah PASAR BABI dan gerai-gerai Cina dari Stesen Minyak BP sehingga ke Stesen Minyak Petronas.
Sumber: theunspinners



Matlamat China DAP ini mudah sahaja untuk difahami:
  1. Dengan merobohkan gerai tersebut penjaja bangsa Melayu akan marah kepada DAP.
  2. DAP telah mengaturkan persepsi bahawa jika bangsa Melayu marah kepada DAP bermakna marah kepada kaum China.
  3. Dengan demikian kaum China akan terus bersatu di bawah DAP untuk menentang bangsa Melayu yang suka marah kepada kaum China.
  4. Pas akan mempertahankan tindakan DAP dengan mengatakan bangsa Melayu tidak menghormati undang-undang. UMNO akan dikatakan gagal memperjuangkan agama kerana memperjuangkan bangsa.
  5. DAP sengaja melancarkan kempen supaya bangsa Melayu marah kepada parti itu untuk meningkatkan sokongan kaum China kepadanya. Taktik ini sangat berjaya dilakukan di Pulau Pinang.
  6. DAP sengaja meletakkan bangsa Melayu dalam situasi sebagai bangsa yang perlu menyembah dan berlutut kepadanya untuk terus hidup.
  7. DAP dengan sengaja memberi gambaran bahawa kaum China akan dibela sepenuhnya dan dengan apa cara sekalipun jika DAP diberi memegang tampuk kuasa. Maka kaum China wajib berjuang bersama DAP untuk menghapuskan penguasaan bangsa Melayu.   
DAP akan terus memainkan isu ini di seluruh negara. Cuma berbeza mengikut tempat dan berbeza antara taktik di Semenanjung dengan yang akan mereka gunakan di Sabah dan Sarawak.

Selagi Pas sanggup menjadi haiwan ternakan DAP yang setia, selagi itulah permainan ini akan berterusan kerana Pas sudah mula menghina dan menanam kebencian terhadap perkataan "bangsa Melayu".



Akibatnya DAP semakin kukuh menguasai China di bandar-bandar yang penuh dengan kemewahan dan kesenangan, dan Parti Pas Melayu Pas semakin ditolak oleh umat Islam kerana kebodohannya sendiri.



Semakin bangsa Melayu marah, 
semakin kaum China menyokong DAP

1 comments:

Anonymous said...

Barangkali sengaja nak provoke orang Melayu... bersikap proaktif..., "keruhkan air" lepas tu senang nak menangguk.. buat apa tunggu air keruh sendirinya, lambat cerita.
So, Melayu dan kerajaannya.... berjuanglah dengan ikhlas. JANGAN PERGUNAKAN UNDI BANGSA MELAYU UNTUK KEPENTINGAN PERIBADI.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive