Lelaki Didalam Video Seks Itu Pemimpin Pembangkang!!!



Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Khalid Abu Bakar telah mengesahkan video seks didakwa melibatkan pemimpin pembangkang adalah tulen dan sahih setelah mendapat khidmat pakar pengimejan video di Amerika Syarikat (AS). Laporan yang sudah jelas itu dapat mengukuhkan kenyataan pakar untuk memberi keterangan di mahkamah.

Hasil ujian biometrik (imbasan diri berkomputer) dijalankan sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan telah mendapati lelaki di dalam rakaman video seks itu sepadan dengan Ketua Umum PKR Pemimpin  Pembangkag. berdasarkan perincian saiz tubuh.

Ternyata siasatan yang dibuat oleh pihak polis telah ada lah benar, pihak polis telah menbuat 2 siasatan yang berbeza dan jawapanya tetap sama. Kesahihan dari semua siasatan yang telah dilakukan tiada mengatakan rakaman video seks itu bukan Ketua Umum PKR Pemimpin Pembangkang.

4 comments:

Anonymous said...

Blog pencacai tegar As Sheikh Sivaji Pandykutty Anu War Berahi al Juburi wal Puky

http://bbcatlover.blogspot.com/

dan kisah disebalik tabirnya lihat di

http://jamilismail.blogspot.com/

http://jamilkucingpondan.blogspot.com/

Anonymous said...

Mana mau lari Nuar oii. Nuar dah checkmate.Ye.Ye. Padan muka..

Wanredone said...

Budak darjah satu pun tahu pelaku itu ANWAR BIN IBRAHIM a.k.a. BABI.

Anonymous said...

Saya amat bersetuju dengan Dato Zahid Ibrahim supaya pihak polis segera mendedahkan siapa pelakun dalam video itu, kerana semakin didiamkan semakin menjadi jadi puak puak ini nampaknya. Rakyat yang tidak menonton video itu sudah pasti tertanya tanya, lain lah rakyat yang telah menontonnya. Ini semua adalah di atas muslahat umum, di atas kepentingan umum. dan saya bersetuju dengan Saudara Zulkifli Nordin yang memberi andaiannya semasa berbahas dengan saorang ustaz mengenai kelakuan orang yang hendak melamar anak ustaz itu, Orang yang di dalam video itu ingan melamar rakyat malaysia ia itu kita yang boleh mengudi, maka kita wajib tahu akan budi perkerti orang yang ingin melamar kita.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive