NIK AZIZ PERCAYAKAN ANWAR IBRAHIM!!!!




“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti,selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni,tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga).Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka.Walaupun orang itu menteri ke,tindakan berkenaan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh.Malah kini televisyen dan internet sudah menayangkan (video seks) ke seluruh dunia,pihak berkenaan akan menerima bahana nanti.


“Selagi tidak membuat kenyataan balas atau taubat atau sebagainya, tidak ampun dosa. Untuk menyucikan (hapuskan dosa), hendaklah memohon maaf,” katanya dalam kuliah mingguannya, di Dataran Ilmu,Kota Bharu semalam.


April lalu,Nik Aziz ketika ditanya pemberita di Kediaman Rasminya,di JKR 10 mengenai video itu,Nik Aziz tidak percaya Anwar adalah individu dalam rakaman video seks yang didedahkan oleh trio 'Datuk T'.


KLIK DI BADUT RAKYAT


18 comments:

Anonymous said...

Sama-sama kita tengok samada Nik Ajis
mempunyai Mata Hati yg Kasyaf.
Juga samada Solat Istikharahnya mendapat
Isyarat yg jelas tentang Anu War.

Komen lah dulu...nanti rakyat boleh
nilai sendiri.

Akan sampai "Hari Yang di bawa Kebenarannya."
Maka pada masa itu segala penyesalan
sudah terlambat. Yang tinggal, hanya
kata-kata yang lemah dengan pengertian.
Tiadalah lagi Sanjungan, tiadalah lagi senyuman.
Semuanya akan di tinggalkan dan yang ada,
hanyalah sejarah yang pahit dan tiada kesudahan
cemuhan dari rakyat sepanjang zaman.
Nantikan lah...dengan penuh kesabaran.

Anonymous said...

jangan hanya menanti ayuhlah kawan ayuhlah lawan amalkan sembahyang hajat dan bacaan yasin 40 kemudian doakan agar allah laknat pelakun yang menyamar menjadi nwar itu. mohonlah agar allah jatuhkan hukuman yang lebih perit dari yang diterima olih kaum nabi salleh yang derhaka itu.

Wau Janak said...

“Beliau mungkin akan dikenakan tindakan kerana MEMBUAT LAPORAN POLIS PALSU sebelum ini dengan menafikan bahawa pelaku di dalam rakaman itu adalah dirinya namun tindakan akan diambil sekiranya ada keperluan,”
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Amerikasahkanrakamantulen/Article/index_html

dari kenyataan polis itu cukup jelas pelakunya adalah memang sah anwar.

Anonymous said...

mungkinkah perlu ada ssorg buat laporan polis yg anwar tlh buat laporan palsu berdasarkn laporan agensi korea selatan yg disiarkn BH baru polis jlnkn siasatan?

Anonymous said...

PAS parti politik...bukan parti ISLAM.
Kalau sesiapa kata PAS parti ISLAM ...harammmmmm
tak bau syurga org tersebut.......

Kalau ada sesiapa yang sanggah? Buktikan dimana letaknya ISLAM dia dalam PAS???????
Kalau ada sesiapa yg dapat jelaskan.....aku akan masuk DAP....

Anonymous said...

hai

Anonymous said...

mohon lah berapa banyak nak mohon tak ada satu pun rakyat malaysia yang takut buat laa solat hajat hari2 sampai setahun atau seumur hidup .. percaya tiada seorang pun rakyat malaysia menhalang walau pun di buat sepanjang hayatmu .. saya percaya tak ada sorang pun yang gerun atau takut .. sila2 semua rakyat malaysia izinkan

Anonymous said...

kepada sesiapa berhajat nak buat solat hajat selamatkan anwar aljuburi sila2 tiada seorang insan pun di malaysia nie nak menhalang malah di galakan nak cari kebenaran biar yang buat tu terima padah... terima kaseh saya ucapkan pada yang sudi buat solat hajat cari kebenaran di alu2kan ... nanti tuhan akan tujukan siapa dan siapa anwar tu alhamdullah sila2 buat seumur hidup pun tak paaaa

Anonymous said...

saya menyeru pada semua pengikut pas atau pengikut anwar pencacai anwar sila buat solat hajat banyak2.. mintak tunjukan kebenaran lakukan setiap hari tak kira sampai awak semua mati pun tak paaaa bak kata orang salagi hayat di kandung badan...
keinginan mu itu di alu2kan menolong umno mencari kebenaran. ada lah dengan pengikut pas dan keadilan atau pun dap sekali pun tak paaaa di izinkan .. rakyat malaysia sentiasa mengalu alukan solat hajat untok mencari kebenaran

Anonymous said...

NIK AZIZ PERCAYAKAN ANWAR IBRAHIM!!!!
“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti,selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni,tak boleh masuk syurga... kah kah kah kah lawak nya ulamak terompah nie cakap macam budak tadika kah kah kah nak gelak pun terlebih lucu tak gelak lucu kah kah kagh

nazir said...

1. AJIS ni pekak rupanya... patutlah... har ini cakap lain .. esok cakap lainn..

2. Dah la pekak.. ada hati nak jadi PM lakk.. mmg tak layak langsung..

3. Tak hairan lah NUAR SUNDAL dan DAP mudah pergunakan org TUA ni...

4. ohhh yaa.. LEE KUAN YEW dah bersara.. bila org tua ni nak ikut sama...

5. Ke takut nak tinggalkan kerusi empuk tuu.. mana tau terkantoi lak kalau2 SPRM akan dtg siasat kelantan....

6. CILAKO CILAKO CILAKO.... HUHUHUHHU

nazir said...

Tegok tangan NUAR SUNDAL tu... AJIS TUA tu pun dia nak seluk gakkk..

Desprate gila SUNDAL ni...

Anonymous said...

berhenti la nik ajis telinga pun dah tak dengar..

Anonymous said...

Selepas memaki hamun orang lain, mendoakan supaya perut orang itu pecah dan sebagainya, bila dah berjumpa orang itu di Serawak dulu, orang itu pimpin lagi tangan Nik Ajis, dan Nik Ajis pun dah bersalam dengan Datok Seri Najib maka terampun lah dosa dosa nya. Sepatut nya kena cium kaki juga baru betui dengan fatwa yang baru dikeluarkan.

Anonymous said...

ulamak sesat d hujung usia..

Anonymous said...

Anon 12:39
Aku setuju.....

Anonymous said...

Anon 7:48
Jangan dok suruh berhenti, teruskan, lagi lama lagi bagus,biar sampai jatuh stersungkur sendiri, biar ahli ahli mereka sendiri pun meluat dan menyampah. Teruskan menjadi MB untuk selama lamanya.

Anonymous said...

memang betullah....alam maya penyebar fitnah nombor SATU.....tahniah sangat!!!!Semoga bahagia dengan ucapan kalian...Dan aku nak mengadu pada Allah pasal korang....

sunah siapa korang ikut ni???

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive