Doktor Hospital Tong Shin Pertikai Tugas PDRM Pada 9 Julai Lalu...!!


Dalam satu kenyataan Rabu lalu, sekumpulan 11 doktor menegaskan mereka bersedia untuk menyediakan afidavit berkanun untuk mengatakan bahawa pihak polis ada melepaskan air berasid dan gas pemedih mata ke atas kawasan Hospital Tung Shin dan Bersalin Cina ketika perhimpunan 9 Julai.


“Kami, doktor-dotkor yang menurunkan tandatangan di bawah, tidak mahu menyertai polemik perhimpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai 2011, tetapi mahu menjelaskan kebenaran tentang keadaan tidak selesa yang wujud (hari itu),” kata mereka. - HaramJadahDAILY SELANJUTNYA KL BOYZ



2 comments:

Wau Janak said...

Hoi doktor2 yg dibayar!!!!
kamu ada bukti rakaman video tak?
dlm rakaman tu, kamu ada dlm video tu tak?
video tu dah disahkan tulin tak?

setakat saksi mcm kamu, siapa nak percaya ha?
sedangkan saksi yg ada dlm rakaman video yg dah disahkan tulin 99.99% oleh pakar pun masih ada yg pertikai, inikan pula setakat cakap2 basi 11org doktor yg dibayar mcm kamu?

Iman said...

Buka siasatan. .Ambil statement diaorang tu. Sooo Freeee Time ye. .Rupa-rupanya doktor2 yang tak berapa doktor ni. .Curi tulang? Tak buat tugas dengan betul lah camtu. .Duk habiskan masa berjam-jam tengok drama tepo jalan. Tung shin hospital nak simpan ke pekerja2 yang curi tulang camnie. .Tak ada produktiviti langsung!!!!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive