Mat Sabu Sedia Berperang Dengan PDRM..!!!!


Peguam Mohamed Hanipa Maidin telah menerima arahan dari Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu agar menghantar surat saman kepada Pengarah Keselamatan Dalam Negeri Polis ekoran dakwaan beliau (Mohamad) menipu. LUHAT DI MPP




12 comments:

Anonymous said...

Mat Sabu jangan marah marah sangat dengan Polis. Nanti kalau accident, mayat di tersepit Polis juga yang tolong keluarkan.

dzimba MMIM said...

mat sabu ni ada ciri2 ahli neraka. Muaka jahat dan perangai pun jahat.

Anonymous said...

dah berjangkit juburit. lepas ni balun china doll. mat sabu dah jadi mat serabut. belum apa apa dah pakai kerusi roda.nampak sgt menipu. sudah sudah la..mat sabut ada simpan jam tangan omega kaaa?

Anonymous said...

Mat sabu ini..mempergunakan sepenuhnya rakyat unuk kepentingan diri...nak saman pdrm pulak dah...keselamatan diri hang pun pdrm duk jaga...nampak sangat hang nak gunakan rakyat...ma sabu....kalau perang rasanya mat sabu lari dulu kot..rakyat yng duk pulun...tak tau hujang pangkal....

Anonymous said...

harap pihak pdrm ambil tidakan keatas sisapu ini kerana membuat tuduhan palsu.muka dah lah buruk kelakuan pun buruk.

Anonymous said...

mat sabu dah sewellll...hehehehe...die pun nak glamor mcm anwar...hehehe

Anonymous said...

BUKAN APA TU...SAMAN JUST FOR THE SAKE OF SAMAN JEK...NANTI TAKUT ORANG KATA, DIAM TU TANDANYA MENGAKU MENIPU, ITU JEK..WALHAL DAH TERKANTOL MEMANG PENIPU...

Anonymous said...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

Anonymous said...

jgm bagi muka kt sabu serabut ni PDRM..sumbat je dlm jel..tguk muka pn dh tau,jenis putar alam..elok la jd tmbalan presiden pas,bertambah sesat la....!

Anonymous said...

mat sabu kena janji...kalu kalah saman kenalah berundur sepenuhnya dari jawatan dan parti....dan panggil sidang media mintak maaf dgn pdrm...
kalu betul sah menipu kamulah orang munafik yang paling glamer di malaysia...harap ulamak pas kasi tarbiah pada si berok ni...

Anonymous said...

..hehehehheehehe..PAS satu masa dulu parti yg gah dab hebat dalam 'perjuangan' nak tegak Negara Islam dan Hudud..tapi dgn ketokohan Si Khalwati ni sebagai Timb. Presiden yg jilat #$%^#& DAP dan Al Juburi..kemana Islam ni mereka nak bawa..???

Pak Pandir Jr

Anonymous said...

Awww!!~~Beraninya abang sabu nak saman PDRM...I like!!~~Aww.~~!!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive