Pas Tidak Teguh Dengan Kenyataan Sendiri...!!!!



Pas telah terbukti mempergunakan agama dalam usaha mendapatkan sokongan masyarakat tetapi tidak sanggup untuk memperjuangkan tuntutan Islam apatah lagi bagi mempertahankan kenyataan yang telah diluahkan sebagaimana ayam sabung yang berkokok berderai-derai tapi ekor bergelumang tahi.

Ketua Pusat Pembangunan Anak Bangsa di Institut Pemikiran dan Kepimpinan Melayu (IMPAK), Profesor Datuk Dr. Abdul Halim Sidek melihat tindakan kerajaan pembangkang di Kedah yang diterajui Pas sebagai satu lagi sandiwara mereka berhubung isu larangan operasi terhadap 13 jenis pusat hiburan sepanjang Ramadan nanti. SELANJUTNYA KLIK DI  EP

5 comments:

Anonymous said...

sikit2 nangis....dapig terjeeee..nangiss..anu terjeee nangisss......isle kononnnn...taubat laaa....kubo dah dok tunggu tuuu....takziah buat keluarga DR LOLO.

Anonymous said...

Ikhlas untuk diberitahu. Memang kita tahu Pakatan Pembangkang gilakan kuasa untuk memerintah negara ini dengan apa jua cara pun. Kanak-kanak Tadika juga tahu perkara ini.

Persoalannya Pemimpin BN sendiri yang memberi semangat untuk PR mengambil kesempatan itu disebabkan KEEGOAN, KESOMBONGAN, KEBONGKAKAN, KEALPAAN Pemimpin BN (Terutama UMNO) sendiri.

PR berusaha merebut peluang dari kelemahan Pemimpin BN sendiri. TETAPI Kenapa dan Mengapa Pemimpin BN/UMNO (Segelintir Pemimpin) sendiri tidak pernah sedar dan belajar atau memahami perasaan rakyat di peringkat akar umbi??

Terutama kepada Pemimpin UMNO diperingkat Bahagian hanya tahu "YA DATUK", "SEMUA OK, DATUK", "BAHAGIAN SAYA OK..DATUK LANGSUNG TIADA MASALAH DATUK" Sebenarnya apa yang ok? Peringkat Bahagian UMNO sendiri yang menipu lidah bercabang. Maksudnya mereka menipu rakyat/ahli dan juga Pemimpin Atasan. Yang penting bagi mereka "Aku ada jawatan, ada pangkat, ada biz. Peduli apa dengan yang lain".

Aku bukan penyokong PR tetapi muak dengan BN/UMNO. Aku hanya hormati dan kenang jasa semua Pemimpin UMNO Pertama sehingga Mantan PM Dr. Mahathir. Pemimpin selepas daripada itu...Sorry..malam sikit.

Semoga negeri Johor akan lebih ramai pihak Pembangkang (PR) supaya Pemimpin BN/UMNO yang ada sekarang baru sedar dan kedudukan politik Johor seimbang.

Anonymous said...

Sesiapa yang tidak suka pada UMNO ataupun BN ataupun PR silalah bertanding sebagai parti bebas ataupun buat parti sendiri kalau sendiri ingat lebih baik daripada yang ada. Peluang terbuka seluas-luasnya.

Anonymous said...

tu la dasar mereka, tegur sikit melenting...orang nak suruh sedar ...bukan apa....jangan la terlalu asyik sangat...kamu semua dah kaya raya, kalau berlaku apa apa korang senang senang bolih lari luar negara...tapi kami yang bergantung harap hendak pergi kemana...ini la tanah tumpah darah kami dan ini lah negara kami....

Anonymous said...

"Terutama kepada Pemimpin UMNO diperingkat Bahagian hanya tahu "ya datuk", "semua ok datuk, ", "bahagian saya ok datuk.datuk langsung tiada masalah datuk". ..SIAPAKAH ORANG ITU SAUDARA? Tepok air di didulang kene kemuka sendiri!....Dari pengamatan saya... saya dapati INDIVUDU YG. MENDAKWA WUJUDNYA AMALAN DEMIKIAN ITU SEBENARNYA YANG MELAKUKAN PERBUATAN TERSEBUT semasa dia berkuasa di bahagian...tetapi apabila dia DI TOLAK AHLI2 DLM BHG. (hilang JAWATAN))...maka timbulah rasa tak puashati yg. meluap2 sehingga sanggup buat macam2 fitnah bagi menjatuhkan barisan kepimpinan baru...Berlaku juga mereka yg. berada dlm barisan kepimpinan Bhg. mudah kecewa apabila permintaan/hajatnya tdk ditunai oleh pucuk pimpinan...Jika ade PR... mereka2 ini sanggup jadi ketua mensabotaj calon UMNO...Ini lah yg. sebenarnya berlaku di Kelantan, Kedah dan Selangor..."Aku bukan penyokong PR tetapi muak dengan BN/UMNO. Aku hanya hormati dan kenang jasa semua Pemimpin UMNO Pertama sehingga Mantan PM Dr. Mahathir. Pemimpin selepas daripada itu...Sorry..malam sikit"...KENYATAAN TERSEBUT SEBAGAI BUKTI ADA PEMIMPIN YG. KALAU BOLEH NAK JADI PEMIMPIN SEUMOR HIDUP.. TAK MAHU BERI PELUANG ORG. LAIN...DIA MERAJUK DAN BUAT MACAM2 HAL APABILA NAIK PEMIMPIN BARU...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive