Anwar Ibrahim Janji Kampong Baru Tempat Pelacoran Jika Pakatan Menang!!!!


Masih igat kah lagi kepada Kampung Buah Pala yang dijanjikan oleh Pak Anwar Ibrahim yang akan menghentikan kerja2 merobohkan rumah2 di kampung tersebut dimana kerajaan negeri Pulau Pinang Regim Zionis DAP rakus mahukan tanah di kampung itu. Tetapi janji2 itu hanyalah haylan semuanya, janji2 politik.



Sekarang ini penduduk Kampong Baru pula di beri janji2 manis yang sama dilemparkan oleh Pak Anwar Ibrahim
Sambil menyifatkan pengkhianatan kepada orang Melayu, Pakatan Rakyat berjanji Rang Undang-undang Perbadanan Pembangunan Kampong Baru 2011, yang diluluskan Dewan Rakyat minggu lalu di sebalik siri protes sejak tahun lalu, akan dibatal jika perikatan itu menawan Putrajaya pada pilihan raya umum ke-13. 
“Pilihan raya umum akan datang, insya-Allah kalau Pakatan Rakyat menang kita akan batalkan rang undang-undang ini,” kata Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Majlis Penerangan “Selamatkan Kampung Baru” di Kelab Sultan Sulaiman di sini malam tadi.
Ketua Pembangkang itu berkata hanya itu sahaja pilihan yang ada pada pemilik dan pewaris tanah Kampung Baru untuk menyelamatkan kawasan penempatan eksklusif orang Melayu daripada menjadi “mangsa” pembangunan. 
“Siapa (Senator Datuk) Raja Nong Chik (Raja Zainal Abidin)? Raja Kampung Barukah? Orang Melayu di Kampung Baru tidak boleh dihina seperti ini... patut beri mesej dan ajar Raja Nong Chik (agar) hormat budaya orang Melayu. 
“Apa kepentingan kita di sini? PAS dan PKR, kita tiada kepentingan... ini sahaja kampung kawasan orang Melayu, biarlah ia dipertahankan. DAP pun tiada kata mahukan kawasan Kampung Baru, orang Cina pun tak mahu yang Melayu haprak ini nak mengapa? Kita Little India (di Brickfields), Little Cina (di Jalan Petaling) kita tak kacau tapi mengapa Little Melayu (Kampung Baru) ini jadi masalah? Kalau betul nak tolong bangunkan, beri pinjaman... tidak perlu nak buat perbadanan,” katanya.

6 comments:

Afif Farhi said...

Terbaekkk... Dasar penipu...

Anonymous said...

Wan Azizah wanita Melayu paling bodoh. Nah, sekrang dia telah dihadiahkan video seks suaminyer.

Kakkakakaaahahahah...sesuai!

Berani kerana Allah..takut kerana LIWAT!!!

Anonymous said...

PKNS..Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor telah lama diwujudkan semasa pemerintahan kerajaan BN...telah memberi kebaikan kepada pemilikan rumah orang melayu di bandar...sekarang ni Pakatan pegang selangor...apa yg telah mereka buat... FELDA juga perbadanan telah memberi keuntungan kepada orang melayu yang telah diasaskan oleh kerajaan BN juga.... Adakah Perbadanan Kg Baru akan memberikan keburukan???

Maniam said...

Wan Azizah bodoh….suami dia nak jadi PM..berpeluh-peluh bulu juboq dan pukinyer berkempen untuk laki dia. Last-last video seks dihadiahkan pada dia. Ha ha ha. Sesuai muka kau...masam!

Yang bodoh sini kau Wan Azizah yg tua bangka. Kena tipu tak putus putus oleh si suami yang suka lubang wanita, lubang tahi lelaki dan semua jenis lubang. Kau kena maki hari2 ...tup tup dia bayar pompuan Siam. Tom Yum Kum..he likes! Pacut berapa kali?

Aku setuju Wan Bodozah kau kata,“Allah tau apa kita buat” sebab tu insan pujaan ko takut nak bersumpah dengan nama Allah…kan??

Mungkin sebab dia memang tahu apa yang dia buat, ko jer yang tak berapa tahu… yang ko tahu sokong membuta tuli laki kau yg masuk keluar hotel di Thailand & KL.

Mana laki kau waktu demonstrasi Bersih? Sorok kat dalam hotel kan? Dia ada membership card...keluar pintu belakang. Siapa bayar? Nurul Izzah ker? Kau macam lembu kena pil pelali. Angguk2 jer ha..

Apa lagi beb, Wan Azizah…oiiii. Ruang penafian memang langsong dah tak ada. Anwar memang sudah dihimpit ke reban ibu ayam Siam. Kenapa takot Allah..mau ka junjung AlQuran ayat tersuci?

Perut Anwar sudah berapa lama kau tak tengok. Dia asyik ke Bangkok...kau tidur peluk bantal. Jam Omega...kau gadaikan ke?

Tapi maklumlah, Anwar bukan sebarang manusia kan? Dia anugerah tuhan sebagaimana dakwaan kau bininya yg tolol PAS dan DAP. Karpal Sign suruh langkah mayatnyer dulu nak buat negara Islam. Laki bini karoang cium celah kangkang dia yg bau kari dan pappadom..Yum Yum.

Raja temberang, pembohong dan miliki kulit muka tebal melebihi kulit badak air nak jual Malaysia kepada kafir. PAS pulak jadi pencuci bontot Cina DAP guna lidah Mat Sabu. Hinanya Pakatan kaorang. Macam yahudi nak tanah Palestine. Mat Sabu kena tangkap basah...suami kau kenapa tak jerit HUDUD? Islam kah?

Berani kerana benar, tapi Wan Aziah takut kerana peLIWAT bukan Allah.

Kesian kan? Oh Azizah!

PS; Video yg bakal dikeluarkan November, akan nampak muka suami kau masuk hotel naik pacuan 4 roda. Kau jer yg tak ade Wan Azizah. Puki kau pasti nak tisu..berpeluh nanti!

Anonymous said...

Kg baru akan jadi Macam Kampung Buah Pala....kalau PR memerintah..,sedarlah wahai penduduk kg Baru...

Anonymous said...

Pihak berwajib Patut edarkan Klip video janji anwar kepada penduduk Kg Buah pala kepada semua penduduk Kg Baru untuk dibuat penilaian....

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive