China Press Melampau!!!!


Pas, pkr dan dap menggunakan senjata terakhir mereka yaitu akhbar berbahasa cina untuk menyerang blogger pro kerajaan, setelah cybertrooper mereka gagal dan kalah dalam perperangan cyber, maka akhbar cinalah menjadi senjata mereka untuk memburukan kerajaan yang ada sekarang, mereka tahu, apa sahaja berita fitnah dan hasutan yang di keluarkan oleh oleh akhbar cina jarang di ulas oleh para blogger berikutan masaalah bahasa.

Terima kasih aku kepada rakan blogger mymassa kerana mendedahkan perangai buruk sebuah akhbar cina yang menuduh blogger pro kerajaan sebagai rasis dan tak berakhlak, macam lah perangai pemimpin pembangkang yang mereka sokong tu berakhlak sangat.

Akhbar cina sejak dari tahun 1998 sebenarnya kerap menipukan sentimen perkauman, banyak cerita-cerita yang di keluarkan oleh akhbar cina sebenarnya fitnah berniat memburukan kerajaan, tapi malangnya berita fitnah mereka itu gagal di terjemahkan kerana masaalah bahasa.

Malah tidak keterlaluan, kebelakangan ini akhbar cina meniupkan sentimen anti bangsa, akhbar cina kerap menonjolkan kebaikan dan kehebatan kerajaan cina di zaman revolusi tanah besar, soalnya kenapa akhbar itu menonjolkan kehebatan kerajaan revolusi cina? adakah kerajaan malaysia yang ada sekarang ini tidak baik pada orang cina? - DET

4 comments:

Pemuda TG said...

kan ni na asamboi chinak pless...

Anonymous said...

diamlah,BODOH!

Anonymous said...

hati hati dgn press ni..depa ni mmg di belakang ...dengan depan tak sama...

Borak Borak Penang said...

dah lama diorg buat..baru sekarang baru kita perasan..cuma kerajaan terlalu lembut untuk ambil tindakan..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive