HOT BEB!!!! ANAK VVVIP BAYAR RM200 RIBU UNTUK MERABA TETEK RAKAN SEKOLAH..!!!



Ini bukan kategori berita panas lagi tapi dah masuk kategori meletop....mengikut daripada sumber-sumber yang sangat boleh dipercayai, anak kepada pemimpin VVVIP dikatakan kantoi untuk mengawai nafsunya dan telah melakukan perkara yang tak senonoh iaitu mencabul kehormatan rakan sekolahnya.

Anak VVVIP itu dikatakan telah meraba tetek rakan sekolahnya dan akibat daripada perbuatan terkutuk anak VVVIP ini,  VVVIP ini telah membayar sebanyak RM200 ribu kepada keluarga perempuan yang telah dicabul supaya tidak membuat laporan polis dan merahsiakan perkara ini daripada diketahui umum.

Pihak sekolah juga telah diarahkan untuk menutup mulut supaya insiden ini tidak diketahui oleh mana-mana pihak lain. Oleh kerana VVVIP ini tak sanggup menanggung malu untuk berdepan dengan pelajar perempuan yang dicabul oleh anaknya dan juga guru disiplin yang menangkap anaknya itu, VVVIP ini telah menukar anaknya ke sekolah lain.

Perkara ini hanya diketahui oleh pegawai-pegawai VVVIP tersebut dan juga keluarga yang terlibat sahaja. Tetapi lama mana rahsia ini dapat disimpan??? Bak kata pepatah " mulut tempayan boleh la di tutup tetapi mulut manusia mana oleh tutup..." Duit yang diberikan itu pun lama-lama habis juga....KLIK DI EP

6 comments:

Anonymous said...

ye la
harap mulut tempayan ke JJ raba awek kat hotel hari tu pun pecah juga

Anonymous said...

ya! Allah! apa nak jadi dengan anak-anak orang atasan ni! tak takut tuhan, tak takut mati, tak malu, tak dak maruah sebagai manusia dan hidup macam binatang. . semoga insaf dan kembali hidup sebagai seorang manusia.

Anonymous said...

Haha.. somebody tell Anon atas ni, pedulik hape dia.. mmg anak kapir komunis pon!

Anonymous said...

melayu... melayu... melayu...insaflaa

Anonymous said...

me-LAYU aja...jangan buat bodoh..yea..malu nanti

Anonymous said...

AKU HARAP ADA ORANG YANG DAPAT KOREK RAHSIA INI.MANA BOLEH DIAM-DIAM PERKARA MACAM GINI.ADA TAK BLOGGERS BOLEH GI INVESTIGATE? MAKLUM LAH AKU TINGGAL JAUH DARI TEMPAT INI TAPI INGIN JUGAK NAK EXPOSE BENDA INI KALAU BETUL. MAKLUM ADA ORANG JENIS INI KALAU SALAH DIA TUTUP TAPI KALAU SALAH ORANG NAK BESAR2 KAN .TYPICAL MACAM ORANG KOMINIS.

YANG BENAR : CYBER WIRA

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive