Orang Islam Dalam Pakatan Haram Terang-Terangan Mengikut Ajaran Kristian!!!!!



7 comments:

Anonymous said...

Apa dah jadi dengan mereka yang berkopiah, bersongkok dan bertudung dah tak tahu hukum dan nafsu politik serakah...kesian orang melayu diperbodohkan oleh cina bangsat..

Anonymous said...

inilah warden neraka yg akan menjaga kaum bangkai di neraka kelak...

kesian aku tengok mereka ni semua...

tunduk pada barisan syaitan nirrajim...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Saya setuju dgn komen anon 10:45 am. Saya anak Malaysia Melayu Islam yg kini merantau di negara Amerika Syarikat melebihi 15 tahun dan ibubapa mertua saya berugama Roman Catholic. Amalan 'vigil' menggunakan lilin memang amalan biasa di kalangan penganut kristian di gereja dan bila memperingati kejadian musical. Saya sedih mengenangkan betapa sewenangnya org melayu dibutakan hati.

Anonymous said...

Maaf...ralat typo error...maksud saya musibah bukan musical. Anon 11:32 am.

usin said...

masyaallah, apa nk jd ni. lupa ke sengaja. kalau lupa tak pulak munasabah kerana ramai sgt yg terlibat. sepatutnya yg ingat kena tegur yg lupa @ mungkin pakat ramai2 lupa. ya Allah, inilah petunjuk yg Engkau berikan bahawa kegilaan kpd kuasa yg keterlaluan boleh membawa kpd kemungkaran. agama hanya digunakan sebagai umpan mendapatkan pengaruh rupanya...

Anonymous said...

Bila kita lihat gambar diatas, serta-merta rasa sedih. Amat sedih kerna, bukan kecil anak, bukan org tak beragama, bukan beruk dlm hutan. Nak jadi pemimpin? Sudahlah, resign, balik rumah masing2 jaga anak bini/laki dan keluarga.

Kemaruk dgn kuasa, jadi pemimpin, mahu memerintah, langsung lupa akan ajaran islam.

Dari Singapura

ahmad faizal said...

jangan kerana marahkan sesuatu kita berdemo..kenapa kita hanya fikir demo adalah last resolution..dan jangan samapi melanggar adat dan tatasusila sebagai umat islam..fikirkan lah..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive