HOT BEB!!! "Saya Tidak Sokong Sekesualiti Merdeka"!!!!!! - Anwar Ibrahim


"Kenapa kita nak menghukum mereka di atas hal-hal yang mereka tidak sebut? Kita bantah cara kumpulan berkenaan (LGBT) dimalukan dan dihina. Pendekatan kita sebaiknya mendekati dan memberi penjelasan kepada mereka, tapi bukannya dengan mencerca."

"Saya dah sebut bahawa kita tak sokong dan tak sertai program itu. Tapi kenapa serang dan layan Ambiga seperti penjenayah? Sokong ataupun tidak bukan lagi isu, tapi isunya ialah serangan kepada golongan berkenaan (LGBT).
"Kalau ada melibatkan orang yang beragama Islam, pihak berkuasa agama perlu dekati dan beri nasihat kepada mereka," tambahnya.

"Ini semua sengaja dibuat bagi menutup permasalahan lain. Nak alihpandangan daripada isu-isu besar yang lain. Jadi kita amat bimbang kerana ia mungkin akan mendorong golongan yang membantah untuk menyerang kumpulan ini (LGBT).” Satu Melayu



8 comments:

aku sayang Tun Mahathir said...

butoh lu la anuar BABI...!!!!!!

Anonymous said...

Ala dalam perkataan len die sokong.. xyah nak ckp bebelit...

Anonymous said...

macam mana mau dekati kalo memang tidak boleh diubati.. nuar..nuar.. tak bijak langsung!

Anonymous said...

Amboi! ! ! sayang sungguh awak pada Ambiga !Saudara Anwar! kalau ramai yang menentang! tentulah ada sebabnya! sebab apa dikaitkan dengan politik pula? awak ni. . .banyak memberi masaalah pada ugama, bangsa dan negara! tolong muhasabah diri sebelum awak tidur.. . .mudah-mudahan awak insaf.

Anonymous said...

Aku harap klu dia mati kubur dia ada body gurad Jaga sebab pagi2 sebelim gi keje aku nak kencing

Anonymous said...

Anwar.. otak ko ni dah tepu dengan sex haram. Tu sebab ko tak bole fikir secara logik. Sapa yang cerca LBGT? Sapa yang cerca AMBIGOT? Kalau kjn nak berkeras, dah lama web gay/lesbian tu di banned, tangkap orang Malaysia yang openly admit dalam web tu. Tapi aku tengok, tak sorang pun kena tangkap. Ko kena tangkap sebab ko salah guna kuasa dan meliwat orang yang lemah. Aku bukan tak tau, ko masa kat MCKK dulu pun duk buli budak lembut kan... tu yang perangai bawak sampai ke tua..

Anonymous said...

kahkahkah....ANUwar sial cakap bebelit2...wat lawak la ANUwar sial ni. Bila nak gi haji??..kahkahkahkah

Anonymous said...

weiii...aljubori dalam quran pun ade cakap golongan nie halal di bunuh babi...!!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive