Pakatan Haram Promosi Kedai Rakyat 1 Malaysia!!!


Terima kasih kepada Nurul Izah dan Tony Pua yang sanggup mempromosikan Kedai Rakyat 1 Malaysia

Betapa bodohnya tindakan Nurul Izzah dan Tony Puaka dalam usaha mereka untuk menjahanamkan hasrat murni Perdana Menteri Datuk Seri Hj Mohd Najib yang mahu meringankan bebanan rakyat sebagai pengguna.

Apabila sebahagian daripada barang-barang berkenaan sengaja dibawa masuk ke dalam kawasan Parlimen bertujuan untuk mensabotaj usaha kerajaan BN itu dan selepas itu keluar pula cerita tentangnya di akhbar atau di media-media.




5 comments:

Anonymous said...

Hari ni bila baca THE SUN saw Nurul Izzah holding two DETERGENT BOTTLES ....my first impression was SHE CHANGED HER PROFESSION TO AGENT JUAL SABUN ha...ha...Kalau nak cakap pasal menipu dan SONGLAP ni keturunan PUAKA lah yang banyak buat.My experience at Cameron Highlands yang jual buah limau tu...Bila suruh kita rasa diberinya limau yang MANIS....kita pun belilah berkilo kilo....bila sampai KL semuanya MASAM. Perhaps Izzah do some checking at Camerons too...besok boleh dengan Tony bawa beibu ribu LEMON ke Parlimen ha.ha..

Ini belum kata mereka tipu bab timbang menimbang lagi.Nurul Izzah yang selalu tipu bab CREDIT CARD ....bangsa apa ek?

I wish to share with Nurul Izzah ..My father used to joke with his close friend TONY PUA...TONY EVERYTHING IN YOU IS CROOKED EXCEPT YOUR HAIR IS STRAIGHT...SOMETHING FOR YOU TO PONDER.

Anonymous said...

Anon 2.52PM.
BRAVO WELL SAID DUDE. mereka inilah wakil rakyat yang dah kehabisan MODAL. Anyway thankyou for buying the products. Of cos if you compare certain prices it happened differences between supermarket too.

NURUL IZZAH SHOPPING DEKAT HARROD oooops.

Anonymous said...

istifar la wahai sahabat2...APE TUJUAN SEBENAR KTE DI DUNIA INI SEBAGAI ORANG ISLAM???kte hidup di dunia ini kte kene laksanakan tangung jawab sebagai seorang islam...ape tangung jawab kte sebai seorang islam????ape yg ade sekeliling kte dan ape yang sudah dinyatakan dlam AL-QURAN....

mcm ni lah....ape orang len nk buat kte x payah la nk pertikaikan....kte hidup di dunia sebenarnya wajib berpandukan kepada AL-QURAN..maknnye kte mstilah mencari pemimpin yg berpandukan dari AL-QURAN.perkara yg akan disoal di akhirat??'siapahkah pemimpin kamu dan adakah kamu memilih pemimpin yang berpandukan kepada AL-QURAN sebagai orang islam'......itulah yg sebernya nye....jdi renung kanlah....sory klu tersalah kata....

Anonymous said...

PM dah usaha buat kedai 1 Malaysia! demi untuk menolong rakyat tapi si bahalul NURUL IZZAH pula berpakat dengan si kafir harbi menjahanamkan usaha murni itu. Jadilah pembangkang yang membangkang kerana Allah bukan membangkang kerana nafsu. Bapa borek anak rintik.

Anonymous said...

Wooii!! Bangang..kalau dah x ada modal tu..duduk la diam2 dirumah..x payah la dok bising2,ni semua hal engkau nak jadikan modal politik..dasar minah puaka.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive