Anwar Ibrahim Tak Layak Jadi PM!!!!


Ada dikalangan pemimpin DAP yang tidak puas hati dengan DSAI dan ada kemungkinan penyokong2 DAP ataupun totok2 DAP sendiri juga yang tidak puas hati dengan DSAI. Tak tahulah DAP dengan perjuanganya dan sudah pasti mereka tidak akan membenarkan sesiapa didalam DAP yang bukan berbangsa Cina dan tidak mengikut hala tuju DAP tidak dibenarkan memesongkan fahaman DAP. Lihat saja apa yang berlaku kepada Karpal Singh ini kan pula orang Melayu nak jadi ahli DAP.

Di Selangor baru2 ini Hasan Ali di tendang begitu saja kerana mahu memperjuangkan bangsa Melayu dan tidak mahu melihat anak Melayu terus hanyut diaibkan.  Apakah tidak mulia apa yang dilakukan oleh Hasan Ali?? habis jawatan dilucutkan dan sekrang ini Khalid Ibrahim pulak memegang jawatan exco agama dimana maruah PAS??. Siapa dalang disebalik percaturan ini, tetapi yang untung DAP jugak.

Walaupun DSAI bebas dari kes liwatnya DAP masih tidak percayakan DSAI, ada orang DAP sendiri bercakap mereka takan benarkan DSAI menjadi Perdana Menteri sebab apa "tuhan pun dia boleh tipu"

7 comments:

Anonymous said...

kaum bangkai pun kenal al jub ni sapa...
pas keldai masih rabun sebab masa minum air kencing al jub terkena kat mata...

pejuang hamas...

Anonymous said...

La yob...tuhan memang le boleh ditipu, yang tak boleh ditipu ialah Allah Yang Mengetahui......so anwar ni sembah tuhan ke Allah?

Anonymous said...

Yob 6:23 terang2 kat artikel tu beritahu orang DAP yang cakap...sengal jugak orang melayu yg bg comment ni..ni la bila orang cina DAP pandai baca ayat al-quran nak jugak suruh cina DAP tu cakap ALLAH..

Umno Selamanya said...

DAP pakai ayat quran sbb tuh cara nk tarik undi melayu tp x berkesan pon dlm hati depa..klo x..mesti da rmai org DAP yg masuk Islam. sy aser skunk seolah-olah hnya dipermainkn je ayat al-quran nih..sedarla wahai PAS..jgn aser sonok sgt ditunggang DAP..

Anonymous said...

Malangnya bukan hanya DAP dan bukan Islam sahaja yang sanggup mempermainkan Agama Allah SWT, lebih parah apabila manusia munafik yang mengaku dirinya Islam tetapi berpegang pada pluralisme agama, menyokong LGBT, menghalalkan pembinaan berhala seluruh negeri, mengagungkan dirinya seorang liberal, dan berfahaman sekular.... yang paling parah, mereka mengangap diri mereka pemimpin! demi wang ringgit, demi kuasa, demi harta, demi nama, demi pangkat... demi politik dan nepotisme!

Anonymous said...

Ni aku nak kasi tau hang pa semua . menatang babi ni, dia boleh buat apa saja helah termasuk disuntik racun, tuduh ada org nak bunuh dia, 16 SEPT., patah tulang belakang, isu kroni, nepotisme, pada hal hang pa semua kena tipu. Anak beranak jadi MP, bapa pegang banyak syarikat, cuma adik seorang saja jadi doktor . Aku seratus peratus tak caya kat bewak ni.hasan ali dah kata " KKKKKKKKOOOOOOOOOTTTTTTOOOOOORRRR.JJJJJJJIIIIIIJJJJJIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK.

Anonymous said...

amat malang bagi malaysia jika anwar dilantik jadi pm...seorang yang penuh dengan rekod buruk....rapat dengan musuh2 islam dan diyakini akan menjadi boneka barat..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive