Maha Siswa Mengamuk Lagi Malam ini Di USM Pulau Pinang!!!!



Blogger Papa Gomo ada menerima maklumat bahawa satu perhimpunan Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim akan dilakukan bertempat di USM pada jam 10 malam ini yang mana tempat berhimpun di Gelangang Bola Keranjang Desa Bakti USM Pulai Pinang.

Motif demo Mahasiswa Robot ini sama seperti yang dilakukan sebelum ini iaitu konon kononya minta AUKU dihapuskan dan beri kebebasan kepada para pelajar.



Ini lah kebodohan mereka Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim yang sanggup menjadi balaci semata mata untuk menyelamatkan kote bengkok Anwar Ibrahim.

Apa yang akan dilakukan pada malam ini?? benda apa lagi para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini nak pecahkan. Kalau di UPSI pintu kaca klinik dipecahkan selepas ini apa lagi yang mereka nak buat? :- PAPA GOMO

5 comments:

BINAHIAS.COM.MY said...

JANGAN SALAHKAN MEREKA. SALAHKAN KERAJAAN YANG LEMBEK DAN BACUL. WASATIYAH PA KE JADAH MCM NI. TERIMA JER LAH KEKALAHAN NANTI DGN HATI TERBUKA

Youjie said...

mana ada mengamuk.. try buat tajuk2 headline yg lebih sopan and adil...

peace~ <3

Anonymous said...

Mahasiswa yang bela Anwar adalah bodoh pengecut, sanggup lawan Mahkamah, inikah yag dikatakan Mahasiswa! Mahasiswa Korea menentang kerajaan mereka atas dasar anti Amerika! mereka menentang kehaziran Amerika! Mahasiswa kita menentang Mahkamah, biarlah Mahkamah menentukan Anwar samada bersalah atau tidak. Mengapa Mahasiswa sebok berdemonstrasi? sedangkan perbicaraan belum selesai mereka sanggup melawan dan menunjuk sikap kurang hajar .

Anonymous said...

Mahasiswa kita nak tunjuk juara konon, pi. . . rah. . boleh jalan. Kamu semua penderhaka, patut ditarik segala kemudahan yang diberi oleh kerajaan. Pembelaan kamu semua terhadap Anwar Ibrahim adalah salah, kerana majoriti rakyat benci dan menganggap dia sebagai pengkhianat bangsa dan ugama. Kamu Mahasiswa mendatangkan perasaan gusar kepada orang awam patut menerima hukuman setimpal.

Anonymous said...

Che Youjie. . mula-mula tak mengamuklah. .tapi lama-lama bila dah ramai mulalah pecah sana pecah sini kerabat sana kerabat sini. . tengoklah apa yang terjadi di UPSI. Awak ni bendollah.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive