HOT BEB !!! Kerana Lelaki Sanggup Hina Allah ???


cuba tengok gambar di bawah.MD tak tahu nak cakap apa dah,sampai boleh menghina Allah.inilah budak zaman sekarang.percaya teman lelaki lebih dari Allah.malas nak ulas panjang-panjang.anda lihat sendiri


APA KOMEN ANDA?

13 comments:

Anonymous said...

Gila dan rosak,perlu bimbingan agama.TAUBAT lah Nur Lysa.

Lebai Bertuah

Anonymous said...

Kita kena sm2 cari di mana silapnya sehinggakan berlaku mcm ni? kita sm2 betulkan kembali apa yg terjadi...kenyataan yg di buat oleh Nur Lysa ini membuatkan dia terkeluar dr Islam...di mana silapnya???

Cikgu Mad

Anonymous said...

mak bapak dia yang harus ajar dia..!!kalau mak bapak dia kurang pengetahuan agama maka anak pun sedemekian...!!

Anonymous said...

x yah cari silap dia.dah mmg dia yang nak jadi camtu.mintak2 Allah balas jer kat dia ni..

Anonymous said...

mak ayah dia yg nombor satu salah

Anonymous said...

Kepada semua ibu bapa d luar sana, tolong la pantau anak2 d fb n tweet ni. Saya rasa budak ni baru je nak mengenal dunia.. kalau tak diperbetul segera, memang makin hanyut..

Anonymous said...

Tak boleh nak salahkan mak ayah 100%....mungkin ada sila di mana mana tapi menuding jari lurus mempersalahkan mak bapak...itu tidak adil. Adakalanya ia kerana pilihan...anak yg memilih begitu kerana terlalu asyik dgn cinta lalu membelakangkan agama dan keluarga :)

Anonymous said...

NI LA HASIL DARI PERPECAHAN UMMAH...
BETINA MCM NIE YG AL MASIH AL DAJJAL SAYANG...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Itu baru Nur Lysa! entah berapa banyak lagi yang sama sikap seperti ini, hancurlah masa depan ugama, bangsa dan negara kalaulah pehak-pehak bertanggung jawab tidak memperdulikannya. Sama-samalah kita berusaha dan berdoa agar remaja-remaja jenis ini dipulihkan.

Anonymous said...

dalam kes nur lysa ni tak boleh la nak salahkan mak ayah 100& walau tidak dinafikan mereka berperanan besar dalam hala tuju hidup anak2. walaunbagaimanapun kalau mak ayah memang tak kisah agama tidak mustahil anak2 pun sama. tapi ini hal nur lysa dengan pencipta. hanya kerana mabuk bercinta sampai kuasa Allah dia lupa. semoga dia akan sedar. bimbang tergelincir akidah je. yang busuk nama mak ayah juga.

Anonymous said...

ini semua salah umnongok sbb tak mau laksanakan hudud,tolak islam...!!!

Anonymous said...

x heran kalau suatu hari dia murtad

Anonymous said...

Ini semua salah Parti Ajaran Syaitan sebab cakap tak serupa bikin dan mengkonpiuskan... kejap nak buat hudud... kejap susah nak laksanakan hudud, kejap kata tak boleh fitnah... kejap kata boleh fitnah kalau nk halalkan matlamat.... kejap kata haram, pastuh kata halal kalau nak tumbang musuh... (sumber terdekat dari pak sedara hardcore Parti Ajaran Syaitan)... konpius aku.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive