Hot Beb !!! Dua Penyokong PAS Kena Renjatan Elektrik Ketika Pasang Bendera PAS dan DAP !!!


Gara-gara bersemangat untuk memasang bendera parti PAS dan DAP , dua rakan maut terkena renjatan elektrik apabila sebatang buluh yang diguna untuk menggantung bendera itu terkena kabel elektrik bervoltan tinggi di Kampung Tengah, Bukit Panau, dekat sini malam Jumaat.

Rosli Hussin, 47, dan rakannya Mohd Daisan Ibarahim, 37, yang terjatuh dan pengsan selepas terkena renjatan elektrik itu, disahkan mati di tempat kejadian dan mayat mereka dihantar ke Hospital Tanah Merah.

Abang ipar seorang daripada mangsa, Che Musa Mamat berkata adik iparnya, Rosli bersama empat rakannya ke kawasan itu untuk mendirikan buluh setingga kira-kira 12 meter untuk menaikkan bendera PAS dan DAP pada pukul 12 tengah malam.

Ketua Polis Daerah Tanah Merah DSP Abdul Aziz Mahmood ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian itu awal pagi Sabtu.

Beliau menasihatkan orang ramai, khasnya penyokong parti politik supaya jangan terlalu ghairah bertindak memasang bendera politik sehingga mengabaikan keselamatan diri- SungaiRapat

48 comments:

Anonymous said...

ini semua salah umno.....LOL!!!!

adf55650 said...

Mestilah salah UMNO. Kenapa UMNO bekalkan eletrik ke kawasan tu. Kalau xde eletrik dah tentu xde tiang dan kabel.

Anonymous said...

bendera politik???? dah nak p/raya ke?....walau bagaimanapun takziah diucapkan!

Anonymous said...

aku setuju ad55650..kalau takder tiang letrik kat situ sudah pasti org tu tak mati...ini semua salah umno...kuikuikuikui...

Anonymous said...

ini semua konspirasi hahahhahaa

Anonymous said...

ada yg kata mati ketika nak pasang bendera BN? mana satu betul ni????

Anonymous said...

ada kes , orang pas bahalol panjat pokok kelapa masa hujan , semata2 nak pasang bendera PAS paling tinggi mengalahkan bendera BN , tengah2 pokok tu dia terlepas tangan , atang pokok tu licin agaknya maklumlah tengah hujan , berdegup jatuh bawah ..patanh pinggang dan leher , mati !!

yg lucunya , orang pas kata dia mati syahid!

syahid apanya ?? dimana syahidnya?

ini kes benar berlaku di Paka Terengganu

Anonymous said...

masuk syurga mangsa tu insyallah sebab sokong pas tak berbelah bagi

Anonymous said...

dia tengah menjawab tu....

Anonymous said...

tengah tunggu nicky keluat fatwa pasai 2 orang mati ... heheh

Anonymous said...

masuk syurga mangsa tu insyallah sebab sokong pas tak berbelah bagi


x ble guna ayat ni,sbb niat arwah kita x tahu,-kerana islam-insyaAllah,lau kerana upah lak cam na?pa pun Al-fatihah.

Anonymous said...

Semuanya salah UMNO.

Anonymous said...

macam mana pun keadaan dan sebab kematian, sedakahkan la alfatihah dan bacakan lah surah yasin kepada umat islam yg masih hidup atau yg sudah meninggal dunia. -sekian-

Anonymous said...

Sah masyuuuk syurga PAS...

Wanredone said...

MATI SYAHID ..... GERENTI MASUK SYURGA ... INI SALAH UMNO KERANA DIRI TIANG LETRIK TEMPAT YANG SALAH.

Anonymous said...

masuk syurga mangsa tu insyallah sebab sokong pas tak berbelah bagi

wah senangnya masuk syurga.... sokong pas x berbelah bahagi je dapat masuk syurga.... hebat ilmuan sekarang ye memberi jaminan masuk syurga... =="

Anonymous said...

pasang bendera DAP masuk surga.... kakakakikiiki

Anonymous said...

ha ha ha ha...senang kan masuk syurga...tengah malam gi pasang bendera pas..naik pokok tinggi2...dan pasang terus jer terjun...mati syahid..orang umno tak buat kerja bodoh pasang bendera tinggi2.
apa pun kesalahanya terletak pada umno..kenapa tiang dan kabel letrik dipasang disitu.
mampos pasang bendera parti pun bolih masuk syurga...senangnya jadi manusia bangang.

1 melayu

Anonymous said...

mcm tu semua masuk pas sbb nk masuk syurga??pendek sgt ilmu agama nye tu...adoi....kritikal dah ni klu smpi pk mcm tu...kita hidup krn allah...bkn pas lah ngek!!!!!taat perintah allah bkn pas!!!!

Anonymous said...

orang umno bolih ka doa untuk mereka?bukankah umno ni kafir?

Anonymous said...

itulah padahnya pasang bendera DAPigs la tuh ! Tak kesian pun....

Anonymous said...

Habis oSemua orang pas boleh berdoa ke? Kalau setakat berdoa anak aku umur 8 tahun pun pandai berdoa. Tu la statement orang pas. Statemnt bengap. Macam n.ajis jygak. Bebal

Anonymous said...

Kalau dah mati jatuh pokok masa pasang bendera PAS,tentu Nik Aziz dan Hj Hadi berebut nak panjat

Kama Irahsa said...

Busuk sgguh politik Umno. Dgn letrik pun diorg pakat utk kenakn pembangkang. Isk.

Anonymous said...

Elektrik pun berkonspirasi dengan UMNO mengenakan orang PAS...alahai...

Anonymous said...

Macamlah pas,dap dan pkr tak pakai politik busuk. kena batang hidung sendiri sensitif pulak. Kan dah aku cakap, semuanya salahkan umno.

Anonymous said...

ini mesti konspirasi peringkat tertinggi umno sebab :
1. orang tu mati kenan letrik,ini mesti umno dah plan 20 tahun dulu supaya adakan letrik dan tahu hari ni ada orang pas nak gantung bendera
2. salah umno sebab keluar kan road tax kenderaan tu untuk bawah bendera pas....kalau tak keluarkan road tax mesti mesti orang tu tak mati
3. salah umno sebab buat jalan raya kat situ
4,salah umno sebab tak keluarkan permit untuk pasang bendera...
5. salah kerajaan umno sebab tak sediakan skylift untuk mereka sewa
6. bla...bla...bla...
kesimpulannya..........orang pas/da/pkr ni......ada mata tapi tak nak melihat....ada otak tapi tak berfikir secara rasional dan yang terpenting......tak boleh nampak apa yang tersirat....

Anonymous said...

klu org tu mati sebab gantung bendera BN mesti nik aziz kata 'tu la balasan Allah sebab sokong kerajaan kafir'..

Anonymous said...

Senangnya masuk syurga, Mati kerana memasang bendela.. PAS boleh masuk syurga. Hayiii yaaaaa...

Warga Sebelum Merdeka

Anonymous said...

Sekurang-kurangnya 2 penyokong PAS dah tak dapat mengundi pada PRU 13 nanti

Warga Sebelum Merdeka

ZAINI AND U ( U n ME ) said...

Takziah... Alfatihah. Ambillah pengajaran / Nilai moralnya : Islam ajar kita guna akal (ilmu) setiap tindakan. Adakah sama antara yang berilmu dengan yang jahil? Kesian lihat yang jahil dipetbodohkan dan diperalatkan oleh yang berilmu diatas kepentingan duniawi.

Anonymous said...

parti kafir pas pun boleh masuk syurga ko..kene tanya pak hadi aweng ni..sebab dio wat keluar fatwa..

Anonymous said...

padan muko. pilihanraya ntah bila, dia dah sibuk pasang bendera. buatlah kerja lain yang lebih bermanfaat!

Anonymous said...

apa lagi suruh ler wali terompah nyanyuk tolong talkin kan. moga-moga masuk syurga Pas. Ho.. Ho..

Anonymous said...

ko bodoh kn die n die bodohkn ko..........tah2 mati kubor sebelah2......hah maik ko, 1 pacak kn nisan cap pas n 1 cap umno.....hahahahaaaa

Anonymous said...

Mingkin Allah makbulkan Solat Hajat PAS yang telah diadakan baru-baru ni. Sebagai petunjuk kebenaran "Allah Maha Mengetahui"

Anonymous said...

Kalu pasang bendera DAP, nik aziz boleh konpomkan masuk syurga ke?

Anonymous said...

Jangan lupa pacak sekali bendera Yahudi - PUnn boley masuk syurga PAS.

Anonymous said...

memaang salah umngok pun

Anonymous said...

BERITA PALSU, kalu kat tanah merah tu petugas BN/umno konfem

Anonymous said...

Gerenti masyuuuuk syurga pas pasai naik roket di pandu lim kiat siang haaaa panjat jgn x panjat bongok betoi

Anonymous said...

Dah kantoi 2 orang ejen PAS dalam JASA (Jabatan Hal Ehwal Khas)

Anonymous said...

Rezeki, ajal maut, Jodoh dan SEMUA PERKARA dah ditentukan sejak azali..ALLAH YANG TENTUKAN SEJAK AZALI masa tu manusia lum ada pas lum ada umno lum ada....yang peliknya dimalaysia ni..semua perkara disebabkan politik..mana aqidah kita..banjir, kemalangan, musibah bukan ditentukan oleh parti yang dianut oleh sesaorang..

Anonymous said...

semuabodo kena tipu dgn blogger giler ni.. Wallahi 2 mamat yg meninggal tu ada lah org totok AMENO.perkara ni berlaku didaerah ambo...waka ka...apa2 alfatihah untuk 2 org kuat UMNO bukit panau yg meninggal itu..

Anonymous said...

SEBENARNYA YANG MATI TU ORANG UMNO ... KESIHAN UMNO TAK MENGAKU .. HA HA HA HA
INI POST DARI YB TANAH MERAH

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=332464806802618&id=100001173036306

Anonymous said...

baguslah, yang kutuk2 kat atas nmpknya ludah ke langit kena muka sendiri. org umno sndri y fitnah, maki n hina jenazah rakan seperjuangan mereka. kitorang penyokong pr wlupun tau mereka org umno tp x tergamak nak hina mereka atas dasar sesama islam. sedekahkan al-fatihah kpd mereka..

Anonymous said...

bukti yg mereka nie org Pas @ UMNO...............

Anonymous said...

http://bicarakelantan.blogspot.com/

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive