Kurang Ajar Badrul Amin Babitkan Tengku Mahkota Pahang.....!!!!!!



Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah bertitah supaya pihak yang terlibat berhenti mengaitkan nama baginda dengan siasatan kes khalwat pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) Dr Badrulamin Baharon di negeri ini baru-baru ini.

"Ketika kejadian saya tidak ada di dalam negara, saya cuma nak tahu siapa yang terlibat...tak bolehlah kaitkan saya dengan kes ini sebab ini adalah masalah peribadi.

"Minta jasa baik hentikan perkara ini, saya harap tak perlulah kaitkan lagi nama saya dan jika kes ini (khalwat) memang berlaku, biarlah pihak yang bertanggungjawab yang menyiasat dan saya ikhlas tidak menyebelahi mana-mana pihak," titah baginda.

hairan bila Badrul Amin yang ditangkap khalwat bersama isteri orang cuba mengheret Istana dalam apa yang berlaku pada dirinya. Istana Pahang cuba diheret bagi melepaskan dirinya yang sekarang ini sudah dipandang serong oleh ahli serta pimpinan PKR semenjak kejadian tersebut.

Penasihat Ugama Islam Menteri Besar ini dilihat semakin tidak keruan setelah ditangkap Khalwat malah jika anda semua masih ingat bagaimana beliau mendakwa telah dipukul serami 20 orang pada waktu kejadian sedangkan Laporan Polis beliau tidak lakukan kerana dipukul suami wanita yang ditangkap khalwat bersama beliau.

Waktu ini Badrul Amin hanya berdiam diri, beliau masih lagi seperti kes Elizebth Wong yang mana tidak ada sebarang tindakan diambil berhubung insiden berkenaan. Mengapa tidak ada sebarang tindakan dari PKR mahupun Kerajaan Negeri Selangor keatas penasihat Ugama MB ini?

Ini lah realitinya apabila mereka didapati bersalah dan terbukti bersalah. Pekara busuk yang dilakukan Badrul Amin ditutup rapi oleh pihak PKR dan juga kerajaan Selangor. Jika pemimpin BN sudah pasti akan ada DEMO dihadapan pejabat BN bagi mendesak pemimpin BN itu letak jawatan dan sebagainya. Tetapi bila pakatan PAS,DAP dan PKR yang terlibat maka ianya akan didiamkan dalam memastikan rakyat diperbodohkan. : - Papa Gomo

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive