Sejarah Kemasukan Jepun Ke Tanah Melayu Bakal Berulang....!!!!



Apakah mungkin sejarah negara akan berulang kembali, setelah kita dijajah oleh Portugis dan berperang dengan penjajah di sebabkan kepentingan orang lain. Tidak lupa juga apa bila ditanya kepada orang-orang yang pernah di zalimi oleh tentera Jepun apa kah nasib mereka ketika itu dan siapa pula yang membuka pintu untuk Jepun, sungguh dasyat apa bila berbicara dengan perwira yang menentag Jepun. Kini faktor polotik yang membezakan era pada ketika itu, sekarang ini sudah ada tada zaman jepun akan kembali tetapi bukan dengan Jepun, dengan yahudi musuh islam.

KUALA LUMPUR 8 nttac - Tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim meminta campur tangan asing dalam sistem demokrasi di negara ini merup perbuatan yang boleh membahayakan keselamatan dan kedaulatan negara.

Ketua Umum Badan Bertindak Perpaduan Melayu (BBPM), Osman Abu Bakar menyifatkan Ketua Pembangkang itu telah menjadi broker kepada kuasa asing yang seterusnya boleh membawa keadaan kucar-kacir di negara ini.

"Kalau kita tengok balik sejarah, Melaka tidak akan tumbang sekiranya tiada pengkhianat yang membukakan pintu kepada Portugis.

"Sekiranya Anwar dapat memerintah pun, dia tidak lebih daripada menjadi boneka kepada kuasa-kuasa asing yang sebelum ini dia minta campur tangan," katanya.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas pendedahan dua pucuk surat yang didakwa ditulis oleh Anwar kepada sebuah organisasi yang mempunyai kaitan dengan sebuah agensi perisikan antarabangsa pada tahun 2007 bagi meminta campur tangan asing untuk memberi tekanan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).


...
:-Utusan

0 comments:

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive