PKR Zalim, Makan Hasil Rakyat...!!!


BN sering dituduh kejam, zalim, tindas rakyat dan pelbagai lagi tuduhan-tuduhan jahat lain yang dilemparkan oleh pembangkang. Mereka cukup bijak mengalihkan perhatian rakyat untuk menutup perkara-perkara buruk yang mereka lakukan.

Hari ini kami di selangordaily.com ingin berkongsi dengan anda kisah kemunafikan dan kezaliman kerajaan Selangor dibawah pemerintahan PKR dan DAP.

Sebidang tanah seluas 142 hektar telah diberikan oleh Kerajaan Selangor pada tahun 1998 di Bistari Jaya , Kuala Selangor untuk dijadikan sebagai Taman Agroteknologi. Kemudian pada tahun 2000 selepas Kementerian Pertanian memperkenalkan Taman Kekal Pengeluaran Makanan (TKPM) Taman Agroteknogi tersebut bertukar menjadi TKPM.

Tujuan diwujudkan TKPM adalah seperti berikut

Mewujudkan zon pengeluaran makanan yang kekal; Menggalakkan penyertaan usahawan tani dan swasta dalam pengeluaran makanan dan; Penanaman berterusan dan pengeluaran tanaman makanan yang berkualiti.

Antara konsep dan ciri-ciri projek pula dirangka seperti berikut

Melibatkan MOU antara Kerajaan Persekutuan dan Kerajaan Negeri Kerajaan Persekutuan akan menyediakan kemudahan asas/ infrastruktur ladang Kerajaan Negeri akan menyediakan tanah yang perlu digazet sebagai TKPM :- KLIK DISINI http://www.selangordaily.com/?p=4088

3 comments:

Anonymous said...

Habis tu kau nak buat aper??? Berbuih ajer ler mulut tuuu!!! Cakap banyak tak gunaer!!...Bertindak!! Take action!! Action is more effective than just mere words!!!Aper yang diperlukan sekarang ialah tindakan!!Kebanyakan semuanyer PENGECUT!!!...tak berani bertindak!!Adakah anda juga tergolong dalam kelompok PENGECUT???

Anonymous said...

kalau PKR zalim,rakyat yg memilih pkr lagi zalim,kerana mereka membenarkan mereka dizalimi.

Anonymous said...

Mana ade pengecut...tunggu je pilihanraya sok...mesti jahanam PKR ni

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive