Sempena Hari Ibu - IBU AZMI ALI DIHINA, SEPERTI PELACUR ZAMAN JEPUN..!!!!

 

SHAH ALAM: Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menasihati Timbalan Presiden Mohamed Azmin Ali agar menjalankan tanggungjawab sebagai anak untuk menziarahi ibunya yang kini mulai melahirkan rasa kecewa terhadap pemimpin kanan parti tersebut. 


Menurut Wan Azizah beliau sentiasa bertemu dengan ibu Azmin, Che Tom Yahaya di rumah wanita terbabit.


“Eloklah sebagai anak dia (Azmin) pergi melawat dan ziarahi ibu dia…itukan tanggungjawab anak. Saya biasa jumpa ibu Azmin dirumah dia sendiri,” katanya ketika ditemui di majlis Makan Malam bersama Pemimpin Pakatan Rakyat di i-City malam tadi.


Diatas adalah keyataan Wanaziziah Yang Menyuruh Azmin Ali Pulang Menziarahi Ibunya.




MACAM MUKA BETINA KANGKANG KAT ASKAR JEPUN TAHUN 1940~19945 AJA HUWAKAKA.


Ini lah ungkapan Mohd Ibrahim  seorang facebooker yang menghina Che Tom ibu kepada Azmin Ali. Apa salah seorang ibu ni  sehingga dihina sebegini, tersentuh hati MD apa bila membaca kenyataan ini. Adakah facebooker ini tiada ibu?

Mengecewakan apabila penyokong-penyokong pak-khatan rakyat sanggup menghemburkan pelbagai kata-kata nista dan hina kepada ibu tua tersebut yang berjuang untuk memastikan anaknya yang dididik sejak kecil



Sumber:- RBF ONLINE

16 comments:

Anonymous said...

mak dia kene hina dia buat bodoh je ke??
ish2....teroknyaaaa

Tanakwagu said...

derhaka beb.

Anonymous said...

Kerana harta di dunia, ibu di biar merana

Anonymous said...

Mohd Ibrahim ni anak babi kot? Kalo si ASSmin tu tak reti baca tulisan org gila ni, cari dan belasah teruk2, sah sah confirm jenis anak derhaka.

Anonymous said...

wahai mohd ibrahim ingat lah nama mu sentiasa dihatiku. wajah mu sentiasa dimata ku.......segala gerak geri mu sentiasa dalam perhatian ku.,

usin said...

mohd ibrahim mana kenal ibu dia. dia keluar dari kangkang babi betina. babi semua sama.

Anonymous said...

mohd ibrahim baik ko btobat sblum ko terlambat..kata2mu amat kesat ..memang bangsat..kalo kamu memang takde adap takpela tapi jgn tunjukkan kkurangan adap kamu tu kpd org lain..

Anonymous said...

Hati Batu
Wan mana jam omega

Anonymous said...

Dia orang ni naik satu kapal je. Kalau dah nakhoda dia durhaka, anak-anak kapal pun sama juga la tu. Memang nak karam la ni nanti.

Anonymous said...

Ternyata MOHD IBRAHIM ni anak HARAM, ehhhh bukan anak HARAM tapi HARAM JADAH.Orang mcm ni lah yg sememangnya ada dalam PR . Dia mana tahu pengorbanan seorang ibu sebab masa MOHD IBRAHIM tu dilahirkan dia telah ditinggalkan ditepi longkang tahi sebab itulah dia boleh hina seorang IBU. Dasar otak penuh dgn tahi. Nak politik tak tahu beza antara dunia dan akhirat. IBU tu amat besar pengorbanannya sebab itulah SYORGA dibawah telapak kaki IBU. Dasar penganut AMBIGA/AL JUBURI. Hang pi lah jilat pungkok AMBIGA tu biaq jadi putih sikit kot2 dia tahu apa erti BERSIH tu. Diri sendiri pun KOTOR nak suruh orang lain BERSIH celaka punya manusia MOHD IBRAHIM tempat kamu diakhirat ialah di neraka jahanamlah jawabnya.

Anonymous said...

Di dalam Berita Sinar, Azmin ada mengatakan
dia masih mendoakan kesihatan ibunya.
Namun dia lupa bahawa dia dan ibunya berada
berhampiran di KL sahaja.
Adalah lebih adil sekiranya dia dapat melawat
Ibu yg sarat penyakitnya.
Pengundi berbatu-batu kita sanggup habiskan
masa,mengapa tidak mahu meluangkan masa dengan
ibu selama 9 bulan ? Pelikkan pendirian
seorang yg bergelar YB.
Ini terang-terang bukan politik UMNO atau
mana-mana pihak. Ini tangisan ikhlas seorang
ibu. Janganlah Azmin merendakkan mertabat
Ibu. Ibu takkan bersubahat dengan sesiapa
kalau kita memang tidak menjengoknya atau
bertanya khabar.
Jangan ikut cara ketua kamu yg semuanya
KONSPIRASI UMNO kalau di tegur.
Keinsafan itu lebih baik. Dan lembutkan
hati dan mengikut Hukum sebagai Umat Islam
yg menghargai kehendak ibu.
Kita di anggap anak derhaka walupun
mengeluarkan perkataan "AAHH.."

Anonymous said...

itu lah gambaran orang yang kata pejuang islam yg lagi suci bersih bagi depa apa yg org buat semua silap hanya depa laa yg betui....bertapa hinanya nama mohd ibrahim...kalao di tengok pada nama di gabungkan antara 2 nabi kita...tapi mai kat orang lebih hina dari babi....

Anonymous said...

Azmin.....ibu kau d hina tunggu apa lagi, anak xkenang budi...tanpa ibu takkan kau boleh lihat dunia ini.... SEDAR LAH TENGOK WAJAH MU YG HANDSAME TU KAT CERMIN........ikut lah cakap ibu tu ada apa dgn politik,,,

Anonymous said...

Hoih berahim puaka hati busuk, apa salah Che Tom dgn ko??? Nama mcm melayu islam, tp hati hitam legam, busuk bangkai. Azwan ngan Azmin diam jer ke bila mulut longkang si banjingan berahim ni tulis mcm tu kat mak dia??? Che Tom kuar tv bukan main lg dia melenting kat tweeter, puak puaka hina mak dia tak reti nk melenting ke? Aku cabar ko kalo betul2 anak jantan, anak sejati Che Tom , cari si berahim ni, ajar dia cukup2.

Anonymous said...

Salam Bro,itu semua salah UMNOlah.UMNO salah sebab tak tunjuk Azmin jalan balik ke rumah ibunya.Kesian UMNO sentiasa disalahkan.

Anonymous said...

sblm lahir 9 bulan dlm perut ibu jg la dia dbwk jlan ke sana sini.dah lahir,besar hidup senang mcm tu plak balasan yang dia bagi balik kat ibu dia.azmin kena balik minta ampun dgn ibu dia smentara dia masih hidup..

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive