Terang Lagi Nyata.....AZMIN KECEWA, Syamsidar Tak Suka Blow Job!!!!!


Kata Azmin Ali:

"Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali hari ini menafikan sekeras-kerasnya telah melanggan seks sepertimana yang tertera pada gambar yang telah disebarkan beberapa Blog Pro Kerajaan sejak semalam.

Sambil mengecam tindakan tersebut, Ahli Parlimen Gombak itu juga menganggap ianya merupakan taktik jahat yang direka dengan cara memfitnah beliau menjelang Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13)"

Kita serah pada Azmin Ali untuk buat laporan Polis je, biar Polis jalankan siasatan. Emmm tu pun kalau Azmin Ali berani untuk buat laporan Polis. Azmin Ali kata beliau difitnah dan sudah pasti beliau wajar untuk membuat laporan Polis bagi pihak Polis menyiasat gambar tersebut sama ada ianya satu Fitnnah ataupun sebaliknya. 




12 comments:

House PK said...

Siapa kata Shamsidar tak suka blowjob brader? Lu tunggu nanti dalam video pendedahan Nalla bagaimana rakusnya Shamsidar menyedut Aiskrim Anwar? Nak tau kenapa? Sebabnya saiz ANwar 2 kali ganda lagi besar dari Assmin punya...he he eh

Wak Jerman said...

Alamak ais krim bulu!!!

Anonymous said...

Aiskrim BABI lebih besar 2 kali ganda dari aiskrim ASSmin???

Ala, cinonetnye.....

Anonymous said...

ye lah sume jhat..dia aje yg baik...BUKTIKAN KLAU TIDAK BERSALAH..ORG SUME NK TAU YG BENAR SJ..YG TIPU2 X HERAN...

hangkedee said...

kantoi...rupa sperti saya tapi video buka saya punya maa...tunda lagi...bapa borek anak rentik...anu..war borek assimin...

Bro Becx said...

lagi gambar

http://brobecx.blogspot.com/2012/05/hot-scandal-azmin-ali.html

Anak Lenggong said...

Nike Ajis simusang berjanggut berkata "Apa yang mereka lakukan ini menjerumuskan generasi muda kepada keruntuhan akhlak dan budaya seks songsang".
Tapi dia lupa bahawa dia dan pengikutnya dok berjuang menyokong Nuar brahi sipeliwat dan pengamal sex bebas ..bukan ke ini menjerumuskankan generasi muda kearah keruntuhan akhlak dan bukan kah dengan penyebaran gambar ini boleh mengelakkan generasi muda daripada terus tertipu daripada makluk perosak akhlak..

Peeelaaa ..nike ajis ni ..makin dia bersuara makin jelas sikap nyanyuk dia..

Anonymous said...

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

Anonymous said...

shamsidar tak suka blow job azmin sbb azmin punya kecik..hahah

Anonymous said...

korang nampak ke anwar meliwat?azmin kena kulum?kalo pahala korang byk sgt,bagi la kt aku sket..xpyhla ganti ngn dosa free je ye..bkn ape.kut diorg btuk,sape yg menyebar 'fitnah' ni akan kena tuntut kt Akhirat..ke korg tak pcya ade Akhirat?

Anonymous said...

Yang berdosa dibuka aib orang baik-baik, kalau pemutar alam wajib buka, jangan nanti semua kena putar.

Anonymous said...

keaiban niz aziz yang suka spin hukum agama juga patut didedahkan supaya orang lain tidek terpesong.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive