30 Ribu Menjunjung Kasih Keatas DYMM Tuanku Sultan Johor.


Kira-kira 30 ribu orang yang hadir yang hadir hari ini menjunjung kasih keatas DYMM Tuanku Sultan Johor.

Memang hebat dan Tuanku sendiri pun terharu serta teruja dengan sokongan rakyat negeri Johor hari ini. Tuanku juga bertitah agar rakyat negeri Johor baik Melayu, Cina , India , orang Asli dan lain lain bersatu bagi agar negeri Johor terus aman dan makmur.Selanjutnya Di Papa Gomo

Amaran keras buat Nizar Gila oleh rakyat Johor dan pastinya buat Pakatan Pembangkang agar jangan biadap dan bertindak kurang ajar katas DYMM Tuanku Sultan Johor.

Kalau Nizar dan juak pakatan berani silakan datang ke Johor dan kita tengok kat mana Kote depa tu kita buang. Hahaha....

Daulat Tuanku...

4 comments:

anak jati johor said...

daulat tuanku!!! Saya sayang Raja saya...Saya bertuah mendapat Raja yang berjiwa rakyat.

Anonymous said...

hanya 30ribu je yang 2juta tu mesti sokong pembankangkan not umgok

Anonymous said...

Anon atas,

Dol,janganlah syok sendiri.Orang Johor dah meluat dengan kedayusan pakatan.Semua mata melihat betapa dayusnya pemimpin2 Melayu dan Islam di Selangor.Pemimpin yg mahu membela Islam dihina dan disingkirkan.Ini model kerajaan pakatan dalam skala negeri.Kalau pusat lagilah teruk.

Johor bukan Kelantan.Majoriti orang Johor memang menyampah dengan kemunafikan pas yang perasan bagus dan pandai agama tapi tak pandai pun.Yg ramai mengundi pakatan di Johor dulu adalah cina2 dap,sebab itu kawasan2 bercampur pas boleh menang.Tapi kali ni lain,ramai orang termasuk yg di atas pagar dah tak sabar2 nak jatuhkan pakatan.Pakatan boleh terus bergantung pada undi cina tapi Melayu akan swing abis kali ini di Johor.

Anonymous said...

AnonymousJune 10, 2012 10:34 PM bodoh

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive