DAP Memang Racis..!!!



Melayu mudah lupa, Bangsa Cina tetap Cina dan mungkin itu satu pekara yang ramai orang lupa apa sebenarnya yang berlaku dalam kehidupan seharian kita terutama orang Melayu itu sendiri.

Apa yang di kupas kupas Blogger Papa Gomo adalah berkenaan LYNAS yang hangat diperkatakan oleh sebilangan rakyat. Hanya sebilangan rakyat sahaja yang bersuara menentang LYNAS dan sebilangan itu adalah kaum Cina yang mana hasil dari dakyah DAP yang ANTI MELAYU.

Bermacam macam penjelasan telah diberikan oleh pihak LYNAS berhubung kilang tersebut yang menjanjikan keselamatan buat rakyat khususnya di sekitar Kuantan ini. Dan pakar Nuklear, Sains dan lain lain turut mengesahkan bahawa Kilang Lynas selamat untuk dibangunkan.

Namun demikian bantahan demi bantahan berterusan hadir terutamanya dikalangan kaum Cina sama ada dari Pahang, Pulau Pinang, Perak, Kuala Lumpur, Selangor dan lain lain. Melayu? Hanya beberapa kerat Melayu yang membantah dan itupun mereka yang bukannya rakyat Pahang sebaliknya orang luar yang menumpang popularity dalam isu Lynas termasuklah Fauziah MP Kuantan. Selanjutnya DI PAPAGOMO

1 comments:

Anonymous said...

Kilang Lynas tu bukan Cina punya, kalau Cina yang punya, gerenti takpa...

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive