DAP Terdesak Mencari Duit Untuk PRU 13..!!!!


DAP semakin menggila di Pualau Pinang sehinggakan sanggup menjual tanah kepada syarikat swasta untuk kepentingan politik.

Sepatunya tanah tersebut boleh dibangun untuk pembinaan rumah kos rendah untuk penduduk Pulau yang tiak mampu membeli rumah yang berharga tinggi, lebih-lebih lagi orang melayu pulau pinang yang pendapatan rendah.

Ini lah caranya DAP untuk mendapatkan duit supaya mereaka boleh melabur semasa PRU 13 nanti. DAP terdesak dengan keuwangan mereka. Apa yang berharga di Pulau itu akan di jual.

Pemuda Barisan Nasional (BN) negeri kesal dengan tindakan kerajaan DAP Pulau Pinang menjual tanah yang sepatutnya dibangunkan rumah kos rendah kepada sebuah syarikat pemaju swasta.


Ketua Pergerakan Pemuda UMNO negeri, Shaik Hussein Mydin berkata, pihaknya terkejut apabila mendapat tahu tanah seluas 0.45 hektar di Taman Manggis, Jalan Burmah di sini akan dibangunkan sebagai hospital swasta.


"Kita kesal kerana tanah itu sepatutnya dibangunkan untuk dibina rumah kos rendah sebanyak 272 buah bagi projek fasa kedua selepas fasa pertama sebanyak 320 unit siap beberapa tahun lalu.:- Utusan

4 comments:

eXception said...

Salam... Bro mohon untuk masukkan blog ini ke dalam bloglist Bro... http://www.cywarputrajaya.com
Ini blog baru aku, blog lama akan ditutup berikutan masalah kerenah birokrasi dengan Google... Mohon untuk remove blog http://exception2008.blogspot.com/ dari bloglist (jika ada)

Prince Righty 1 said...

aik... biar betul DAPster ni... bukan bahan kempen dah siap ke? siap order dari china lagi... haha

Anonymous said...

Apalah nak sibuk2 Guan Eng..Anuwar punya duit ada berbilion lagi...

Anonymous said...

Salam Bro.
DAP tak terdesak cari fund utk pilihanraya sbb utk pengetahuan semua. Kita2 ni sebenarnya telah bantu DAP secara tak langsung utk mendapatkan fund.
Cuba kita lihat harga barangan yg telah dikawal oleh kerajaan.Kenaikannya tidak lah begitu. Tetapi harga2 barang yg tidak dkawal. Cth spt bawang,ikan,sayur2an dsb kenaikan nya agak keterlaluan.
Siapa sebenarnya pemborong,pengedar dan pengimport sebenarnya barang2 ini?
Semua ini adalah barangan keperluan.Nak ke tak nak kita terpaksa beli dgn harga yg mahal.
Sebenarnya harga2 barang ini naik tidak keterlaluan tetapi disebabkan utk membantu fund utk pilihanraya dan demi kemenangan DAP.Orang2 ni membantu secara langsung,

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive