Ronnie Liu Songlap Duit MPK RM5 Juta...??

Masalah banjir yang acap kali berlaku di beberapa kawasan sekitar di sini telah menimbulkan kemarahan penduduk terlibat ekoran sikap tidak bertanggungjawab beberapa Pimpinan Kerajaan Negeri Selangor.

Presiden Persatuan Keadilan dan Kebajikan Masyarakat Selangor (JAWASS) L.P. Selvam berkata, tindakan tersebut lebih mengeruhkan keadaan setelah penduduk menerima maklumat bahawa Majlis Perbandaran Klang (MPK) telah menerima peruntukan RM5 Juta dari pihak Kerajaan pimpinan Tan Sri Khalid Ibrahim itu bagi menangani masalah yang dibangkitkan sejak sekian lama.

"MB Khalid memperuntukan RM 5 juta kepada MPK dan apa yang MPK buat dengan duit itu? Ronnie Liu sebagai Exco Kerajaan Negeri yg bertanggungjawab melantik Ahli Majlis MPK dan bertanggungjawab untuk memberi penjelas kepada penduduk Klang tidak turun padang dan MB juga tidak turun padang," katanya kepada KLPOS pada Sidang bersama Penduduk Kawasan di sini hari ini. Klik Di KLPOS

3 comments:

Anonymous said...

DAP DAN PENGUNDI DAP MMG CINA LAPAR... X CUKUP MAKAN BABI SAMPAI MATI DISEBABKAN JE, DIA AKAN CURIK DUIT DGN APA CARA SEKALIPUN... BANGSA CINA AMATLAH BANGSA PALING HIPOKRIT,RACIST,OPPORTUNIS, ULTRAKIASU ... KERAJAAN PATUT ROBOHKAN SEMUA SEKOLAH CINA,TAMIL... GANTIKAN DGN SEKOLAH WAWASAN SAHAJA... PEDULI APA KALAU SEMUA CINA X UNDI, KAMI MELAYU AKAN UNDI KERAJAAN BN. LEPAS TU JGN BAGI LESEN KAT CINA UTK BERNIAGA LAGI TERUSKAN BEKUKAN. AMBIK SIKAP MCM SUKARNO DULU. AJAR BANGSA YG LINTAH DARAT INI......

Anonymous said...

Ko tuduh2 tanpa bukti silap2 kena saman nanti baru tau...

tak fitnah tak umngok namanya..

Anonymous said...

Salam Bro,Anon 8:12PM,cuba berhemah sikit,pandai nasihat orang jangan tuduh sebarangan.Tengok muka kat cerminlah.Kenapa nak membela sangat DAP tu?

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive