Mana Satu Kiblatkan Pakatan??


Orang-orang islam Pakatan Rakyat PAS, PKR dan DAP  yang selama ini  melaung-laungkan takbir yang sebenarnya mereka adalah kafir..apakah mazhab yang mereka ikuti sebenarnya??.

Mana satu kiblat orang-orang islam pakatan yang mereka ikuti sebenarnya, adakah mereka mengikut kiblat DAP, walhal berhampiran Stadium Merdeka  adalah Masjid Negara dan uamat-umat ialam bersembahyang disitu dengan berpandukan satu kiblat sahaja.

Pada perhimpunan #HKR 112 yang lepas, perhimpunan telah dibenarkan di dalam Stadium Merdeka ia menjadi medan terakhir kepada pakatan untuk menjayakan perhimpunan terbesar mereka sebelum PRU ke13, rata-rata yang hadir pada perhimpunan tersebut hanya 45 ribu orang saja.

Sebelum memulakan perhimpunan bagi yang beragama islam menunaikan solat zohor di tengah padang tersebut tetapi mereka semua tidak bersatu kerana mereka telah sembanhyang dengan tiga kiblat berlainan arah. 




Lihat Videio Diatas., Cuba anda semua menilaikan sendiri..orang-orang yang waras tidakakan melakukan pekara sebeginini, persoalannya manakah kiblat PAKATAN?

2 comments:

zack ahmad keychain said...

Mereka akan kata UMNO dah wat super impose supaya kelihatan mereka solat berlainan kiblat. Ataupun masih ada yg berkiblatkan Baitul Muqaddis. Kalau kata tak tau arah kiblat...bukan calang-calang yg ada dlm Stadium tu. Lainlah klau UMNO...memang tak mahir bab Agama Kalau mereka nampak bagaimana amalan mereka kepada Allah hari itu dicampakkan balik oleh malaikat kerana kebodohan mereka, nescaya mereka akan undi BN nanti. Biar tak nampak keislaman asalkan lebih Islam, banding nampak lebih Islam tapi jahil sejahilnya dlm Islam.

Alifnajmi said...

Dlm FB ada cai2 pembangkang yg pandang ringan isu kiblat ni. Malah, dlm usaha menghalalkan cara, ada diantara mereka yg menyindir kononnya kita yg mempertikaikan solat mereka ni tak berilmu dan tak begitu Islam. Kesian. Semoga Allah berikan mereka petunjuk.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive