BALA GAGAL KEMUKA BUKTI SIAPA BUNUH ALTANTUNYA...!!!!

alt

Ceramah 'Siapa Arah Bunuh Altantuya' yang disampaikan oleh penyiasat persendirian, P.Balasubramaniam malam tadi jelas menunjukkan tiada sebarang bukti yang dapat ditunjukkan berhubung penglibatan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dengan kematian model Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Beliau yang pernah membuat akuan bersumpah (SD) mendakwa bahawa Najib terlibat dengan kes itu, namun menarik kembali tuduhan berkenaan dalam SD kedua telah tiba di tanah air Ahad lalu dengan disambut oleh beberapa orang pemimpin parti pembangkang.

Penyiasat persendirian itu gagal mengemukan bukti mendakwa Najib terlibat dengan kematian Altantuya dengan memberi alasan bahawa kes itu sudah lama berlaku dan sudah lupa.

"Minta maaf, sudah lama…jadi saya lupa," katanya dihadapan hadirin di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur (KLSCAH).

Mengapa P.Balasubramaniam masih lagi GAGAL MENGEMUKAKAN BUKTI mengaitkan DS Najib dalam isu pembunuhan Altantuya..??? GWM

5 comments:

Anonymous said...

sama mcm nuar.. kencing selagi boleh kencingggg

Anonymous said...

ular lidah bercabang, dia ni pun macam ular lidah bercabang, pernah dengar tak, jumpa ular dengan......siapa patut di pukul dulu.. mari kita bangun tentang penipu ni..

NutCrakcer said...

Sudah lama dan lupa. Hehehe..... kalau kes betul mane boleh lupa beb. Tapi sebab nak menipu, sampai ape yang dia pernah cakap dulu pun dia dah lupa. Dia pun tak tahu nak pusing cam ne dah. Hahaha....

Anonymous said...

Penyiasat boleh lupa.... klau dh penyiasat persendirian maknanya mestilah hebat. Mcm mana boleh lantik dia ni jd penyiasat. Baik jadi penyiasat biasa. Mana pegi rekod kes yg dia buat. Bknnya kes ni dh 20 thn.

Anonymous said...

Keling mabuk penipu!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive