KOMANDO MALAYSIA HANYA MATI KATAK - Tian Chua


Penghinaan paling buruk terhadap anggota keselamatan oleh pembangkang. Tidak cukup menghina anggota Komando VAT 69 ... kini digelar pula KOMANDO MATI KATAK.

Rakan blogger MYMASSA melaporkan, Tian Chua sekali lagi memperlekehkan anggota Keselamatan Negara kita yang terkorban di Lahad Datu dengan kata-kata " KOMANDO MATI KATAK"!!!

SMS DIA SEKARANG DAN LUAHKAN KEMARAHAN KITA SELURUH RAKYAT MALAYSIA (TIAN CHUA KEPARAT : 012-2841025).... GWM

15 comments:

Anonymous said...

butuh cina tak sunat.kalo tak da polis dah lama aku bunun
h cina sesat ni.

akmal said...

Mengapa kerajaan berlembut sangat dengan babi bin babi kawan BABI ni..Tangkap je lah, sumbatkan ke kandang gelap dulu. Pukimaknya cina tak sedar diri ni.

payen said...

Satu satu nya cina yg tak tahu berterima kasih...kpd kerajaan...elok humban je dia dalam longkang.....biar dia mampos!!!!!

Anonymous said...

pukimak punya cinA

Anonymous said...

BERIKAN KAMI KEKUATAN UNTUK MENCARI CINA BANGSAT YANG BERNAMA TIAN CHUA...INSYAALLAH..AMIN

pahang ku said...

Tuan..mohon linkkan blog pahangku.com Terima Kasih

Anonymous said...

Ingat Cina BABI ni.. teringat aku dengan eksiden yang melibatkan nyawa seorang tentera mati dirempuh kereta Merz BABI ni di Kota Tinggi. Tanpa pernah meminta maaf, kini dia mahu melukakan hati para tentera dan polis di Malaysia ni. Celaka haram jadah punye Tian Cuak...

Anonymous said...

patut la puak2 ni nk mintak hapus ISA....nk tunjuk samseng la konon...sumpah dgn nama allah..aku tngok gambar ni pun dh kancing gigi dh ni...mcm mana la kalau bangsat celaka anak haram ni ada dpan aku....

Anonymous said...

cina x sedar diri, nasib melayu terima tok, nenek kau dulu duduk tanah melayu, x di hantar balik cina. kalu tak tahulah kamu. duduk kat negeri cina tu. sedarlah cina woiiiii

Anonymous said...

Ingat Tian Chua bagaimana ADUN Lunas Joe Fernandez mati? Luu mau itu macam kaaa...Kijang selalu lupa perangkap..tapi perangkap tak lupa kijang...balik Tongsanlahhh...menyemak bangsa ni..

Anonymous said...

Pohon link blog anda demi pengetahuan warga malaysia dan warga pdrm dan atm

Anonymous said...

Mane komen die cakap "MATI KATAK" ??

Anonymous said...

PukiMak kau cina

Anonymous said...

nuar & ziz sayang dia wey...tak guna punya parti....

Anonymous said...

Ya, Allah, kau hukumlah si kafir laknat ( Tian Hua) sahabat karib Al Liwat Anwar Ibrahim.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive