Jawab Datuk Nur Jazlan...



Nampaknya isu UDA Holdings semakin membara di kalangan Blogger Blogger .UDA tidak salah dalam hal berkenaan di tambah dengan kenyataan Menteri Keewangan ke2 yang juga menyatakan dengan jelas prosedur yang di jalankan UDA adalah tepat sama sekali.

Tapi yang tak syoknya bila penjelasan mengenai UDA Holdings di jelaskan oleh beberapa Blogger maka serangan kini beralih pula kepada Dato Nur Jazlan MP Pulai yang juga Pengerusi UDA Holdings Bhd. Serangan yang menyatakan Datuk Nur Jazlan tak bela Bumiputera.

Tenyata penjelasan mengenai Projek Bekas Tanah Tapak Penjara yang mana ianya ada kena mengena dengan Kerajaan China dan Kerajaan Malaysia. Jadi itu telah memberikan satu penjelasan yang cukup jelas mengenai tomahan dan dakwaan bahawa Projek tersebut telah menidakkan Syarikat Bumiputera.

Tak salah menegur apa yang di lakukan oleh Datuk Nur Jazlan kerana ianya bagus buat kita UMNO dan Barisan Nasional. Tapi kena ingat juga isu utama yang sepatutnya adalah Pembangunan Tanah Bekas tapak Penjara Pudu. So jika isu Pembangunan tersebut sudah tidak di ulas dan serangan kini beralih kepada Nur Jazlan nak buat macam mana? Ni lah ragam politik.

Kadang kadang gua Fikir jugak, selama UDA Holdings wujud ni Pengerusi UDA Holdings ni Datuk Nur Jazlan ke? Sebelum sebelum ni tak kena ke serang? berapa lama dah Nur Jazlan duduk di kerusi Uda Holdings ni? 5 tahun? 10 tahun? 20 tahun?

Tapi tu lah ceritanya, sapa yang duduk di kerusi Panas macam UDA Holdings ni tak kira lah lama ke baru ke Taik taik yang dulu nya ada pun turut sama tercalit pada yang kini memegang jawatannya. Kira nasib Nur Jazlan lah.........

3 comments:

Anonymous said...

Kami penduduk dun Pulai ni tau sangat le Nor Jazlan ni.. penyangak besar.. kalau ada yang menguntungkan dia baru nak jengok.

Anonymous said...

aku setuju..sebab aku kenal sangat sape NJ nie lama daaaa!

Wau Janak said...

adakah anwar telah membayar syt china itu atau adakah syt itu adalah proksi anwar sbg habuan kerana cinadoll oleh ssorg yg dkatakn muka mirip anwar meskipun teramat sukar utk rakyat mengatakn itu bukan anwar kecuali para fanatik dan pentaksub2 bodoh...?!

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive