Bekas Pelakon Ali Setan (Azmil Mustafa) Hilang Akal Di Bulan Puasa!!!!



Khabarnya solat tarawih yang sepatutnya dilakukan tergendala akibat ceramah kurang enak dari bekas pelakon dan kini pendakwah, Azmil Mustapha di Masjid Annur Kampung Melayu Subang, malam tadi

Jemaah yang hadir untuk menunaikan solat tarawih selepas solat Isya' tergamam dengan ceramah yang disampaikan (agak hairan mengapa perlu berceramah sebelum solat tarawih ... yang mana lebih penting?). 

Dalam ceramah yang disampaikan Azmil dengan nada tinggi menghentam kerajaan BN sebagai tidak Islamik, DEB sebenarnya bermaksud Dasar Ekonomi Bodoh dan Sultan dan Agong tidak perlu dihormati kerana tidak melambangkan sebagai Ketua Agama Islam. 

Kariah Masjid Annur Kampung melayu Subang lantas pulang tanpa bersolat tarawih kerana muak dengan dengan ceramah yang disampaikan oleh Azmil Mustapha. 

Namun jika benar, maka Azmil Mustapha perlu tampil memberi penjelasan mengapa harus ceramah berbaur hasutan dan fitnah disampaikan dalam waktu umat Islam mendambakan keberkatan dan pahala di bulan Ramadhan. 

Semoga Azmil Mustapha tampil memberikan penjelasan terhadap dakwaan ini demi membersihkan nama beliau. 

19 comments:

Anonymous said...

dah elok beragama tk payah masuk dalam politik nanti hancur..

Afif Farhi said...

Biasalah... Ceramah bergosip tambah dosa bulan Ramadhan 2 3 bakul... Hehehe... Susahlah Masjid dan Surau dipolitikkan...

Anonymous said...

Kalau terer sangat buat la satu dasar ekonomi Azmil woooi!! ko sedap2 kata orang bangang!! ko tu bangang....satu dasar tak buat nak kata orang bangang. Pasal dasar tu la ko leh hidup cam ko hidup skunk!!

Anonymous said...

bulan puasa syitan iblis dikurung tapi syitan pas ni terlepas menganggu ...

Anonymous said...

tu laa dok asyik ikut pas macam tu la bunyinya. dulu azmil naik tu dari perjuangan pas ke UMNO? dah laaa..nak berpolitik boleh ayuh masuk gelanggang. jangan guna mesjid tempat yang suci dikotorkan yea. tak ingat dosa pahala ker? apa punya mat merapu ni.

Anonymous said...

APA HERAN 'DASAR' OTAK PELAKUN , TAJUK PUN 'SETAN' BILA BERHENTI BELAKON SETAN JADI PENCERAMAH SETAN
JIKA TINGGI ILMU KITAB DIA NI TAK MENGHINA ORANG
TAK SALAH JIKA DIPANGGIL AZMIL SETAN
(BEKAS PELAKON SETAN)
MANGKOK NI BETUL2 KENA 'BADI' SETAN
BELAKON SETAN TAK BELAKON PUN SETAN

Anonymous said...

InIlah perjalanan golongan yg merasakan dirinya betul, baik dan mengikut sunnah nabi berdakwah. Sapa yg boleh konfemkan, adakah begini cara nabi berdakwah. Menyumpah, tuduh org kafir, maki hamun org. Sedangkan dakwah nabi penuh bijaksana. Sesat.......lg menyesatkan....

Anonymous said...

dia ingat dia sudah pakai jubah janggut putih pakai serban tu dah konfom dia akan kesyurga ke? kalau mulut jahat neraka lah tempat kau azmil..langsung tak respek pada artis yg hipokrit pura2 insaf tapi otak letak kat punggung

Anonymous said...

Ingat saudara azmil (jika benar apa yg anda katakan dlm ceramah), musuh kita (setan)...bukan lulusan universiti tempatan atau luar negara. Mereka lulusan dilangit, luar biasa ilmunya. Nabi Adam bukan ditipu di supermarket.....tapi di syurga. Mereka akan menyesatkan kita dgn cara yg PALING halus. Berhati2, jgn smpai manikam yg disangkakan asli...rupanya palsu. Hanya seiras dan serupa........

Anonymous said...

siapa saje la kalau dah masuk PSAamdul semua dia je yang terer ... mmg giler....ala-ala bob lokman gak la tu ..pertunjuk ke musibat ...??

Anonymous said...

Pada 31-7-2011 Azmil telah memberikan ceramah yang sama di Masjid As-Syariff Meru Klang. Saya hadir untuk Kuliah Maghrib, solat Isya' & Tarawikh. Azmil secara confident menyangka para jemaah adalah orang kampung, tidak tahu apa2 tentang DEB, adalah ahli PAS+PKR 100%. Ceramah yang sangat menjengkelkan & memperbodoh hadirin.

Azmil harus berhenti berkata bohong & pesong.

Anonymous said...

kalau nak tau mamat ni duit dah tak ade kering hangus dah siapa saja yang kasi masyukkk lebih mesti mamat ni akau punyee

Anonymous said...

Tak bagus mengotori ramadhan yang mulia..x payah berceramah kalo hanya menyakiti hati sesame Muslim...,

Anonymous said...

mengapa jadi begitu?kenapa artis2 bila kononnya dah insaf berubah menjadi barua PAS dan PKR?mungkin kerana Nik Aziz dah bagi tiket masuk syurga. Maklumlah,asal undi pas dapat masuk syurga.

Anonymous said...

rosak betul dah mamat azmil ni.. mengaji seciput nak memandai. kupas hadis ikut suka politik peribadi sahaja.
suruh dia baca satu hadis hasan Nabi S.A.W mahfumnya: Sultan dan Raja itu adalah bayangan Allah SWT di muka bumi.

Anonymous said...

Bagi aku apa yg dia ckp tu sume BETUL, cuma masa je yang x sesuai. Fitrah manusia, kalau kena kat batang idung sendiri mmg xnak mengaku.. Mula lah cri kesalahan org lain.. Tp bila dah mampus baru panggil bebudak tahfiz bcakan quran (pandai lak).Mana ada manusia yang AGUNG, hanya ALLAH shj.

rakab said...

Dia dah biasa glamor.

bila ada kelompok yang berikan perhatian, mulalah sifat riak dan takbur tu datang.

Anonymous said...

Terima kasih kerana ada orang-orang macam ni yang masuk PAS, orang seperti ini lah yang memudahkan kerja kita orang UMNO dan BN dalam pilihan raya akan datang. Biarlah mereka hancurkan parti mereka sendiri dari dalam.

Warga sebelum merdeka

Anonymous said...

Betul ke cerita ni? Atau orang dengki kat 'Ali Setan' lalu melaga2kan dia dengan kerajaan

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive