Pelakon Terbaik Bersih 2.0 Suhardi Mahu Saman Blogger Papa Gomo Dan Blogger-Blogger Yang Memfitnahnya...!!!!!



Suhardi Mad Isa yang melakonkan watak orang mati semasa perhimpunan bersih pada 9 Julai 2011 tempoh hari telah mengeluarkan kenyataan di Portal Malaysia Kini dimana beliau berhasrat untuk menyaman Blogger Pro Kerajaan yang memfitnahnya termasukalah Blogger terkenal PAPA GOMO.!!!

Kenyataan Suhardi Di Malaysia Kini...


Shuhardi Mat Isa - yang didakwa berlakon sebagai Baharudin Ahmad yang meninggal dunia dalam perhimpunan BERSIH - bercadang menyaman beberapa penulis blog yang didakwa memfitnahnya.

Enggan mendedahkan nama mereka pada masa ini, Shuhardi berkata beliau tidak berpuas hati dengan tindakan beberapa penulis blog yang didakwa menyunting videonya ketika sakit dengan cara yang tidak betul.

Shuhardi Md Isa"Mereka terbalikkan (babak) yang awal kepada mula, yang mula kepada awal... Ia gambarkan saya seolah-oleh mati hidup semula (berlakon)," katanya.

Sebelum ini, Shuhardi - peserta perhimpunan BERSIH - dikatakan dimanipulasi sesetengah pihak dengan mendakwa dia allahyarham Baharudin yang dilaporkan meninggal dunia akibat komplikasi jantung.

Polis dilaporkan menyiasat perkara itu bawah seksyen 505(b) Kanun Keseksaan iaitu kesalahan melibatkan kenyataan mendatangkan khianat awam; dan Seksyen 233 Akta Multimedia bagi kesalahan melibatkan penggunaan tidak wajar kemudahan rangkaian atau perkhidmatan rangkaian.

Pihak berkuasa juga pada 2 Ogos lalu dilapor merakam kenyataanShuhardi dan aktivis usahawan Islam itu mengaku memberikan kerjasama penuh dalam sesi kira-kira 3 jam di rumahnya di Bandar Baru Salak Tinggi.

Shuhardi Md IsaKetika dihubungiMalaysiakini hari ini, Shuhardi berkata, peguamnya masih mengumpulkan beberapa bukti berkaitan sebelum dijangka memfailkan saman minggu depan.

"Kita masih tunggu masa yang sesuai (untuk tujuan itu)," katanya yang juga setiausaha agung Persatuan Usahawan, Konsultan dan Pengarah Islam Malaysia (Uruskop)

Tambahnya, saman itu akan dihadapkan kepada tiga atau empat orang penulis blog "yang berniat jahat" dan "pro-kerajaan".

Jenis dan nilai tuntutan masih dibincangkan dengan pihak peguam, jelas Shuhardi lagi.

3 comments:

Anonymous said...

Memang Suhardi pelakon hebat lah,,,
Blogger pro pakatan lah yg memainkan isu Suhardi mati konon itu lah Allahayarm Baharudin,,,,Blogerr pro pakatan lah yg terlebih dahulu merakyasa vidoe dan gambar konon betapa siksanya saat kematian Allahyarham Baharudin padahal video yg dia tunjuk itu adalah Suhardi,,,Jijik sungguh pro pakatana ini merakyasa cerita itu demi utk menunjukkan seolah olah polis itu kejam,,,cerita direka sedemikian rupa utk membangkitkan kemarahan rakyat


Sekali lagi suhardi berlakon dlm hal ni dgn menyalahkan blogger pro BN padahal yg menabul fitnah itu adalah blogger pro pakatan.,,,,Blogger pro BN hanya membongkar tipu muslihat yg difitnahkan oleh blogger pro pakatan,,,,

Kalau bukan blogger pro BN yg membongkar isu ini samapai kiamatlah org ramaiakan percaya penipuan blogger pro BN itu,,,,,,

pembaca blog said...

eh?kalau aku tak silap, blogger pakatan yg menghebahkan cerita dia ni, nak mintak simpati konon..
bila blogger pro kerajaan dedahkan itu cuma penipuan, baru terkincit shuhardi dan blogger2 pakatan..
mari kita lihat siapa yg kena...

Anonymous said...

stock melayu bangsat yg dah sedap makan taik cina babi memang la camni..

melayu bodoh yg tak boleh nak diajar..

korang tengok la siapa2 yg sedang sedap makan taik cina babi zionist ni dengan issue sekarang.. songkok ka, serban ka, ketayap ka, botak ka, berjambang ka, ptui!

quote: isle kalo kelaku macam buke isle, menate gedebe lo hok tu..

tubik jangan tak tubik..

en. muniandy

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive