Anwar Ibrahim Tidak Pernah Sakit Belakang!!!!


Rakaman video di atas diambil dan diterbitkan keadilantv pada 30 Jun 2008 jam 6.45 petang, yakni lima hari selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa meliwat bekas pembantu, Mohd Saiful Bukhari Azlan.


Sila perhatikan rakaman permulaan iaitu ketika Anwar membongkok keluar dari keretanya serta berpusing hampir 180 darjah ketika melayan para pemberita dan penyokongnya.
Rakaman ini diambil sebaik sahaja Anwar keluar dari persembunyiannya dari Kedutaan Turki, Kuala, sebaik sahaja mendapat tahu bekas pembantunya, Mohd Saiful membuat laporan polis pada 28 Jun 2008 yang mengadu telah diliwat olehnya.


Mohd Saiful, membuat laporan polis bernombor 4350/08 di Balai Polis Jalan Travers, Kuala Lumpur pada 28 Jun 2008 pukul 5.45 petang di Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang berbunyi :
“Saya, Mohd Saiful Bukhari bin Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim – Ketua Umum PKR”. AIDC

1 comments:

Anonymous said...

Ni pukimak anwar sudah lebih 10 tahun berkata semua perkara yg sama. Ada bukti, ada bukti, ada bukti akan silap laku Kerajaan, Anggota Polis dan sesiapa saja yg dia benci & mengugat kedudukan dia. Saya bertanya wahai Anwar "manakan tu 4 boxes of files yg anda ada sebagai bukti akan salah laku Kerajaan & Org2 tertentu tu?" Anda sudah lupa? Ni yg saya pertengahkan, cerita lama, cerita blum adanya Hindraf, tubuhan BERSIH, org2 kana anda pun blum mimpikan BERSIH lagi. Byk blogs saya membaca cuma disini sahaja saya mahu tabur comment saya. Nak tahu mengapa?
TU, heading diatas unshackled tu.
Bagi saya, adalah amat susah hendak tumbangkan nie pukimak sebab jentera bohongnya bukan "Made In China". Jentera Europah, ciptaan zionist. Puluhan tahun xperiances cipta tipu helah.

Sekarang pembaca faham akan maksud saya? Alhamdullilah. Syukur kita pada Allah semesta alam.

Anwar bukan saja mengaburi mata sekian rakyat dgn janji manis, tipu daya dan di ceramah(s) angkat diri sendiri. Dia tuduh sana sini, berlagak "saya baru balik america, di interview CNN dan sebagai and bla bla bla. Tidak cukup mengaburi rakyat, cari lelaki lembut untuk dijuburi. Ape ubat nie org2 puteh dah tabur kat your coffee nie Dato' Seri? hehe.... senyum eeh bila saya memanggil anda Dato' Seri !! Kalaulah saya Sultan Putrajaya, akan saya beri gelaran terindah untuk anda. Buang DS, jadikan KSAI- Kambing Sakti Anwar Ibrahim. Indah lagi mulia.

Sekian para pembaca, marilah bersama kita menentang pengianat agama, bangsa dan tanahair dan sekutu mereka dikotak undi.
Gikalau ada diantara pembaca golong pas atau pkr, sila comment sedikit. Rugi kalau kita membutakan hati, ingat akan masa depan anak cucu kita. Sayang pada diri sendiri, sayang pada generation anda dan sayang pada negara.
Wassalam.
Kepada MD, terima kasih sekali lagi:)

Dari Singapura

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive