HOT BEB!!! CHE GU BARD MASIH LAGI RINDUKAN ROSMAH MASOR..!!!!!


Risalah atau flyers memburukkan imej DS Najib dan DS Rosmah sudah mula disebarkan sejak seminggu lalu oleh Pakatan Haram. Dan isu yang dipetik dalam risalah ini adalah mengenai isu cincin dan fitnah sikap boros DS Rosmah.

Dan manusia yang mengepalai serangan ini tidak lain dan tidak bukan adalah Badrul Hisham a.k.a. Chegubard. Sememangnya serangan ini khas ditujukan kepada DS Rosmah bagi menjatuhkan moral dan imej DS Najib selaku Perdana Menteri.

Khabar paling terkini, risalah-risalah ini sudah lama beredar di sekitar penempatan-penempatan FELDA Johor sejak seminggu yang lalu.

Risalah ini diedarkan secepat mungkin sebagai sambutan pakatan haram yang akan memulakan konvensyen bermula Ahad ini di Negeri Sembilan dan Pulau Pinang.



Anwar Ibrahim yang semakin tersepi dari meloloskan diri berhubung kes liwat memberikan 'arahan terakhir' untuk melancarkan serangan peribadi besar-besaran ke arah DS Najib.

Risalah ini juga mendapat persetujuan sebulat suara dari kepimpinan tertinggi Pakatan Haram termasuklah parti PAShit dan DAPigs ...
 KLIK DI GWM

4 comments:

Nok said...

bubuh cikgu bad jgn tak bubuh...bukak segala tembelang penyalah guna duit rakyat oleh puak2 ni...yg ini saya sokong....malaun ni tak oleh kasi chance...habis duit rakyat depa joli...yg merana rakyat....rakyat disuruh berjimat cermat...depa belanja sakan....beli cincin sampai 24 juta RM...memang jibauk.....kesian rakyat kena tipu.....

Anonymous said...

Saya muak dgn kelakuan puak Fuckatan ini. Tapi mana pi puak pro BN untuk menafikan apa yg di katakan oleh cikgu Badut ni. BN mesti ingat orang2 kampung dan yg kurang pengetahuan akan termakan dgn fitnah ni menjelang PRU 13. Kalau tidak benar apa yg dikatakan keatas DS Najib & isteri sila tampil dan nafikan. Satu pun suara tidak kedengaran bagi menafikan. Harap blogger pro BN tolong nafikan dgn fakta2 yg boleh diterima akal.

Anonymous said...

Pada masa silam,saya dan seluruh ahli keluarga, semuanya adalah penyokong PAS, tapi! sekarang ni! kami semua dah cabut lari dari PAS kerana parti ini bukanlah sebuah parti yang memperjuangkan Islam! sebaliknya adalah sebuah parti yang suka membuat fitnah dan menghuruharakan negara. PAS sepatutnya menjadi pembangkang yang ikhlas dan bijak demi rakyat dan negara tercinta ini.

Anonymous said...

Wahai PM dan Datin Rosmah! tolonglah jawab dengan nama Allah atas semua tuduhan yang dilemparkan oleh parti PAKATAN SYETAN ke atas PM suami isteri demi kebaikan BN dan keselamatan masa depan negara.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive