Nik Aziz Pancung Kepala Lim Guan Eng!!!!



Dah jadi semacam satu trend sekarang ni nampaknya.. Sendiri cetak.., sendiri sebar.., sendiri buat report Polis dan sendiri tuduh UMNO dan kerajaan punya kerja..

Kalau macam ni punya game politik, memang dah SAH makin bengong pemimpin-pemimpin politik pembangkang yang ada dalam negara kita sekarang ni..

Yang paling baru ialah tentang penyebaran risalah anti Hudud di Kuala Lumpur. Gua tak tahulah macam mana risalah tu sebenarnya, tapi dikhabarkan ianya menunjukkan gambar Nik Aziz sedang memancung kepala Lim Guan Eng.

Dan satu lagi risalah pulak menunjukkan Pengerusi Perhubungan KeADILan Johor, Chua Jui Meng dipotong tangan.

So.., kenapa gua kata risalah ni sebenarnya adalah hasil dari kerja tangan puak-puak Pakatan sendiri? Buktinya ialah bila Anthony Loke, Khalid Samad dan jugak Ketua Muslimat PAS Siti Zailah buat press conference di luar Parlimen pasal risalah tersebut.

Macam mana risalah tu dah ada pada dorang tapi dorang menolak pula untuk buat laporan Polis ketika ditanya wartawan?

Dan kalau betullah UMNO yang buat, kenapa pulak risalah tu ditulis dalam bahasa Mandarin? Sejak bila pulak UMNO ni jadi tak rasis?

Lagi satu.., Nik Aziz yang gatal sangat nak buat Hudud PAS di Kelantan.., dan DAP yang beria-ia taknak kan PAS buat Hudud tu sampai sanggup letak jawatan. Jadi sapa yang sebenarnya tak mau Hudud PAS?

Kalau betul Khalid Samad konfiden UMNO dan BN yang punya kerja.., pergilah report Polis. Jangan hanya tahu menyalak je beb..

Gua yakin.., kalau dorang buat report, mesti akan kantoi sebab risalah tu sebenarnya hasil ciptaan dorang sendiri.. Bodoh punya Khalid Samad!!! MPP

5 comments:

Satu Kapai ..... said...

PR dah pening nak burukkan pihak lain ... Itu gambar saja apa mau takut... Ada tengok ironman 3 ka.. Itu filem lagi hebat orang boleh bikin... Inikan gambar ...sekarang gua declare ini PR sebuah partai Gasing tak ade Paku Lo....amacam lu olang ada setuju ka.

Anonymous said...

Tu la... org politik no, nak bangkit apa issue, kena le berhati2, Malaysia dah dekat 30juta rakyat, tu tak termasuk Pendatang2 lagi... jadi bayangkan kepala otak 30juta++ Macam2 yg difikir..

Itu tak kira lagi orang dari luar Negara, eh eh.. campur dari Indonesia dan Singapore jiran kita, dah beratus million punya kepala otak..

Nanti keluar pula gambar Elizabeth Wong kena tanam badan dan direjam dgn batu dan isteri orang dlam telepon dengan siMamat kelantan tu, di sula dengan buluh...

Anonymous said...

Cube tanya pada Tian Chua looo... mgkn Tian Gigit buat superimpose utk saje2 seronok loo... Tulisan Mandarin?? Tian Chua bangsa apa??? Tarak ade konektion ka???

Anonymous said...

laporkan dengan bukti sekali la...

jangan dok dalam parti yg konon perjuangkan islam tapi tahap fitnah lebih dari kafir...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Jangan cepat sangat melatah, jangan kita lupa ada satu puak lagi dalam PR. Peranan DAP juga tak kurang hebatnya. Segala taktik mungkin didalangi oleh DAP.

Kalau kita lihat sekarang, kalau PAS, PKR dan UMNO bergaduh, siapa yang untung. Taktik begini kita dah sedia maklum siapa punya angkara.

Jadi DAP mengatur langkah supaya pihak yang membenci UMNO dalam PAS dan PKR akan menyokong DAP sekiranya ditakdirkan PKR dan PAS berkubur satu hari nanti.

Langkah ni boleh kita lihat, bila DAP sekarang sudah mula mencari2 bakat2 melayu dalam UMNO, PAS dan PKR untuk bertanding bagi pihak DAP dalam pilihan raya umum satu hari nanti.

Perancangan yang sangat halus....

Ya Allah, selamatkan umat islam Malaysia daripada anasir2 jahat ini.

Berpadulah demi, Agama, Bangsa dan Negara.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive