Semangat Orang Singapura Menentang Anwar Ibrahim!!!!!!


t

Semalam MD mendapat comment dari orang jauh yang telah comment dari artikel "Full Video Di DUMC, Orang Islam Di Murtadkan!!!" dan dia banyak mempersoalkan Anwar Ibrahim. Best pulak apa yang di commentkan jadi MD mahu semua membaca apa yang dikirimkan dan fahami apa yang di karang..

"Adakah Anwar Ibrahim Diiktiraf Sebagai Ulamak?"
My answers is as follow;
Anwar nie macam Pukimak adelah. Though rasanya Anwar, dia dizalimi oleh kerajaan BN. Mengapakah
masih buat perkara2 yg keji? Islam mu mana? Alhamdulilah, syukur pada Allah. kita berada di zaman yg serba modern ni. Dgn connecting all the dots, maka sekarang jelas dan nyata, siapa yg pembohong besar. Adekah Anwar seorang sahaja pernah ditahan atas ISA? What abt Zul, Bandar Baru Kulim? Dia org BN? Apa agenda tersembunyi Zul? Rasa sakit hati kerna dibuang party? smua pun dia lanyak. Nilai dan semak kembali. Sebagai org islam, kita harus wajib tegakkan agama kita. Sebagai org melayu, kita harus mempertahankan bangsa. Anwar mana?Maruah dan kestabilan negara wajib atas smua rakyat Malaysia, tak kira agama, kepercayaan, bangsa & warna kulit.
Saya berharap golongan muda yg nak BERSIHkan kerajaan, dgn sibuk tepuk sorak, skit2 TAKBIR. Ni peluang anda, recollect your memory. Tanya akan diri sendiri, adakah anda tersempit? disekat kemajuan? Lepas kajian U, dah pandai memberontak? Pakai otak jgn skit je, mesti pakai byk2. Sayang mak/bapak kerja bertelungkus lumus untuk capai matlamat hidup dan demi masa depan anda. Tolong fikir. Berjuang sendiri, kalau perlu protest, bawa placard berdiri sendiri di tgh stadium. Nak kena tahan ISA, rela saja.
Kuatkan iman & semangat, ingat Allah nescaya anda selamat. Khas buat mamat je yg soal protest tu, as for minah2, sembayang hajat atau sebagai nya. Sebab, tu medan perang tidak wajib untuk kaum yg lemah. Bukan hendak saya perkecil kecil watak wanita. Tak percaya tgk protest Gandhi. Anda terasa telinga panas? mata pedih membaca? Nak trade place nak? IC awak beri pada saya dan saya kasi IC pink saya, org singapore nak? Ingat akan perjuangan tokoh lama.
Suku kaum mengakatakan kerajaan zalim, kuku besi dan sebagai. Tak bangga kah dgn kemajuan yg ada sekarang? Putrajaya milik Dr M ke? Masihkah Dr M
tinggal disana? Pak La? Dia suka tido, smua relak2 sampai Anwar bangkit. Bangkit untuk apa?
pertahankan maruah negara? pertahankan rakyat ke? Sape dokong? Ni PEMBANGKANG !! kit siang/ malam dan lain2. Rakyat jadi benteng, di salah laku dgn rhetoric PALSU. Memang benar, ada kakitangan kerajaan perangai SIAL, self serving.
Ada bukti, nyak mereka kuat2 kat mahkamah.
Tgk Twin Tower dan Proton, saya rasa bangga hingga menitis air mata.
Cubalah layar di youtube, tgk "Highland Tower Disaster MALAYSIA" nangis skit2 cukup lah.
Dapat tgk Dr M & Anwar. My question is, kalau negara collapse macam mana? You all smua yg mengundi, not me. Lihatlah kita apa yg berlaku sekarang kat Selanggor (shook head) then dgn ada issue MRT (shook head again). Saya berharap MRT projects akan berjalan dgn lancar.
Akhir kata, pengokong kuning dan merah. Simpang baju tu baik2, maybe someday kita akan bergabong sama2 di stadium. Part ni saya akan turun kl nak sekaki. Tunjuk pada rakyat, tunjuk pada dunia kita dah REFORM dan menegak kan Bangsa, Agama dan Tanah Air. Harap juga kawan2 kita yg berbangsa lain akan bersama kita kelak.
Menuju Kemakmuran, Kejayaan dan Kedamaian.

Salam dari Singapura.

7 comments:

Anonymous said...

Lu memamng berani, bro...
sayangnya berani untuk Malaysia,
untuk singapura, beranikah cakap macam ni?
apa apa pun, terima ksaih bab sayangkan negara malaysia ini.
orang luar bangga kan malaysia,
orang malaysia napa tak bangga?

Anonymous said...

terbaeeek dr seberang tambak.......

akubekaspkr said...

Melayu Singapore dah terlewat dah
Sebenarnya dia takut Melayu Malaysia pun akan menerima nasib yang sama.
Jadikan dia iktibar

Anonymous said...

BTUL TU..PUAK2 MUNAFIK DLM PR TU KITE MESTI TENTANG HABIS HABISAN..NK HARAP PAS..EKONOMI HANCUR..KONON2 PNDAI BAB AKHIRAT..TP AGAMA DIGUNAKAN UTK KEPENTINGAN PARTI..NK HARAP PKR..MMG XBLH HARAP..NK HARAP DAP..KOMPEM JD CAM SINGAPORE..SO BDK2 PR...PKIR LA BLK PSL NI.

Anonymous said...

yeah beb terbaik bangga ada juga mahluk negara aku sokong menentang puak puaka di malaysia yah itu pas ,dap dan pkr

Anonymous said...

Sejak Nik Aziz kata tahi lembu sama dengan tahi babi! aku dah mula tak yakin dengan PAS! nak tuju pada PKR? sama juga! bos dia kaki liwat! nak pilih DAP! bahaya! nanti orang Melayu jadi macam di Singapura! yang aku harap dan percaya hanyalah UMNO! kalau dia silap sikit-sikit tu biasalah manusia! asalkan akidahnya elok! Lagipun! aku dan saudara-saudaraku semuanya berjaya ke Universiti atas tanggongan biasiswa kerajaan. . .sedihlah kalau aku tak pilih UMNO.

Anonymous said...

Nice one..PR tu sume temberang je.. PKR (Parti Kencing Rakyat). Keje diorg ni ngencing rakyat la. Salah sendiri xnak ngaku. At the end pointing finger to some one else. Then cakap org tu gune taktik kotor la. Fitnah la..tu la..ni la.. Crap la sume tu.Anyway nice one from singapore.

Post a Comment

NYAMUK CROUD

JUSTICE 4 SAIFUL

JUSTICE 4 SAIFUL
KLIK PICTURE

Labels

Blog Archive